Plezanje in alpinizem
Vsi alpinistični odseki

AO Tržič - Zajzera

Z Vizotom sva zjutraj pri -13°C zakorakala s parkirišča v Zajzeri proti steni Nabojsa. Oba sva bila tukaj prvič, tako da sva dostop malo zgrešila in se do stene dobro ogrela. Ko sva že razmišljala, da je pod steno bolj toplo kot pri avtu, naju je zima hitro premaknila v realnost. Na štantih je r[...]

AO Cerkno - Anlauftal, Eisarena

Včeraj sva se s Katarino (AO Kranj) odpravila k sosedom pogledat kakšno je stanje ledu v eisareni. Ledu je dost manj k lansko leto, za Supervizor lahko recem, da ga je pol manj k lansko leto. Plezala sva v Mordorju, kjer pa sva ene dva raztežaja pod vrhom obrnila, saj je bilo veliko slabega votlega [...]

Šaleški AO - Ledne aktivnosti preteklih dni

V preteklih dneh smo se tudi mi potikali po dolinah, kjer zmrzuje voda. Obiskali smo: Logarsko dolino, Matkov kot, Jezersko in Tamar. Deležni smo bili trdega, mehkega, mokrega in pa tudi s snegom posutega ledu. Bilo je zabavno, včasih pa… Preberi več →[...]

AK Ravne - Velika stena

Jutri v sredo 23.1.2019 odpade trening na veliki steni zaradi odbojkarske tekme. LP Vezi[...]

AK Ravne - Članarina za leto 2019

Pozdravljeni, spet je tisti čas, ko je potrebno poravnati članarino. Višina ostaja enaka kot doslej: 25€ in 10€ (drugi član, študenti, dijaki, brezposelni). Denar je potrebno nakazati na klubski TRR št. 6100 0001 3983 285 pri Delavski hranilnici, namen: Članarina 2019. Zavarovanje 2018 velja do konc[...]

AO Kranj - Struška

Nov sneg mi dal miru in sem šel pogledat. Od koče naprej sem špuro rezal na novo. Že skozi rušje sem zaslišal dvakrat grrr v flanki, zato sem raje tudi nadaljeval bolj skozi rušje. Napihanega je bilo tudi do slab meter. Pred enim grabenčkom (fotografija) sem zadihal in zašprintal čez in spet zasliša[...]

AO Tržič - Po selfi v Italijo

Fajn je ko nam zime postreže z nizkimi temperaturami, da ledolomilci lahko pridemo do vsaj malo zadovoljstva.  V soboto sva se z Uršo (AO Kranj) odpravila v Rabeljski slap, ki postreže z lepim prvim cugom, drugi je moker, tretji pa ni omembe vreden ob tako tankem ledu. Plezala sva desno varian[...]

AO Jesenice - Še enkrat v Malto

Kljub relativno majhnemu naboru plezljivih slapov smo se še enkrat odpeljali v dolino Malte. Nabralo se nas je sedem (Nanika, Metod, Marko Š ter Jao in Tina, pa še midva z Markotom N.). Pri solidnih 13 stopinjah minusa smo se … Beri naprej →[...]

AO Jesenice - Gensgitschhohe – 2279 m

Kljub ne najboljši vremenski napovedi je Andrej v soboto zorganiziral skupno turo GRS + AO na “dokaj varen hrib” Gensgitschhohe. Proti Lignitzu (izhodišče) se nas je odpravilo 8, na pakirišču pa smo srečali še Mojstrančane in Kranjčane. Po dveh urah … Beri naprej →[...]

AO Ajdovščina - Peitlernock

Včeraj smo v bližnji okolici Innerkremsa odsmučali dva vrha. Snega je v teh krajih dovolj, vrhovi pa so spihani. Včeraj odlično vreme, sicer mrzlo, zato pa odličen pršič čez cel dan… Drugi spust z vrha brez imena je postregel s čistimi linijami med smrekami do doline… Odsmučali smo Peitl[...]

Turna Rit - Pod španskim soncem

V času božično novoletnih praznikov smo obiskali tri španska plezalna območja. Siurano, Chullilo in Margalef.Omenjena plezalna območja ponujajo res maksimalno. Imeli smo lepo vreme in temperature do 20 stopinj. Ob dnevih za počitek smo si ogledali Tarragono in Valencijo. Ksaver, … Berite dalje[...]

Turna Rit - KUBAtura

14 dni pedaliranja, 7 dni praznikov. Kolo je izvrsten medij za brskanje po otoku voluminoznih kontrastov – Kubi. Omogoča redek vstop v tisti vmesni prostor med turističnim obleganjem in doživetjem pristne narave ter spoznavanje redkih prebivalcev, ki iz sebe iztisnejo … Berite dalje →[...]

AK Ravne - Krst pri Sušici

Led, sin Mraza, boj krvavi že dolgo bije z milo zimo, s snegom se ji v bran vreme ne postavi; končano moje je in marsiktero plezanje, rja po cepinih in po šraufih plazeča polni nam omaro. Tako bi veliki pesnik napisal Krst pri Savici, če bi bil soočen s podnebjem, kakršnega imamo v zobeh predvsem [&[...]

Turna Rit - Prestreljeniško okno

Okoli Prestreljenika skozi okno.Idejo za turo smo si sposodili pri Georgu, našem avstrijskem hribovskem kolegu, ki je planiral obisk okna v nedeljo. Tako smo tudi mi še po mraku zgodaj zjutraj v nedeljo štartali na Nevejskem sedlu in po pisti … Berite dalje →[...]

AO Cerkno - Desni slap in levi slap pod Prisojnikom

V sredo 16.1.se z Logarjem odpeljeva proti Vršiču. Parkirava pri koči Na gozdu in se odpraviva do slapov. Odločiva se za desnega greva do vstopa si nadeneva opremo in Logar začne s pikanjem po ledu. Nekoliko nerodno in negotovo se odpravim za njim pač tako je prvič v ledu če ga nisi navajen 🤣🤣. Pr[...]

PK Idrija - Slapovi v Tamarju

Izbrali smo sredo se pravi dan sredi tedna, čudovito, skrajšali smo delavnik za en dan, kar tudi nekaj velja. In[...]

AO Nova Gorica - Rabeljski Slap (desni), WI4+, 16. 1. 2019

V sredo popoldan sta se dva Soplezalca odpravila iz Ljubljanske kotline proti Zahodnim Julijcem z namenom preplezati Rabeljski slap. Centralni del slapu je izgledal precej tanek, zato sta se odločila za desno varianto (WI4+). Prvi Soplezalec, tisti z -4 dioptrije, je zagnano začel s plezanjem, zavit[...]