Plezanje in alpinizem
Vsi alpinistični odseki

BricAlp Škofja Loka - Funkcionalna vadba z elementi plezanja

Trenutni tempo življenja in naš življenjski slog nas silita v dolgotrajne, prisiljene položaje, ki pogosto povzročajo bolečino in nelagodje. Eden od recept za odpravljanje mišično-skeletne bolečine je ustrezno načrtovana vadba. Redna telesna aktivnost dokazano pozitivno vpliva na psihofizično zdravj[...]

Turna Rit - Kos-to-coast čez Pirineje

10 dni, 20 prelazov. Ciklodivščina čez zelene francoske Pireneje.V originalu znamenita Route des Cols poteka večinsko čez francoske Pireneje od jugovzhoda (Cerbere) do severozahoda (Hendaye). Zaradi letalskih povezav jo je bilo treba malo prilagoditi od Barcelone do Biarritza. To zanimivo nagibano g[...]

AO Kranj - Ang Phu

Prejšnjo soboto (11.9.) sva s Katjo splezali smer Ang Phu v Debeli peči. Štartali sva rahlo pozneje kot običajno, da sva se izognili mrazu, kar se je izkazalo za super potezo 😀. Smer je lepa, večinoma kompaktna, z izjemo nekaterih zgornjih raztežajev. Je pa celotna smer zelo skopo opremljena, verje[...]

AO Litija - Paklenica 2021

Pretekli teden, natančneje v sredo zvecer smo se Jernej, Joul, Rokač in Marko (AO Rašica) odpravili v Paklo. Pot je bila dolga in posledice smo čutili cel naslednji dan. Vseeno smo se potrudili vsak po svoje in se z dnevom vrnili iz Aniča kuka. Zvecer smo seveda tarokiral pri Dinkaču, kar je postalo[...]

AO Kranj - Razpis: Alpinistični tabor Vršič 2021

Komisija za alpinizem Planinske zveze Slovenije organizira poletni alpinistični tabor za perspektivne alpiniste v slovenskih »hribih«, ki bo predvidoma potekal od sobote, 2. 10. 2021 do nedelje, 3. 10. 2021. Tabor se bo odvijal na Vršiču. Glavni namen tabora bo plezanje smeri ali/in grebenov. Tabor [...]

Šaleški AO - Nova centralna smer v Veliki Babi

Že v ponedeljek sva se z Nikom pogovarjala kam bi nas ponesla pot za vikend. Odločila sva se za Novo Centralno na Jezerskem, ker tam nismo tako pogosto. Povabila sva še Mateja, ki je takoj za akcijo, in Moniko, ki… Preberi več →[...]

Šaleški AO - Alpinistična šola 2021

Vabljeni v alpinistično šolo Šaleškega alpinističnega odseka 2021. Letošnja alpinistična šola se začne v oktobru, uvodni sestanek za vse zainteresirane bo v petek, 1. oktobra 2021 ob 19. uri v objektu Lučka v Šoštanju, Koroška cesta 13, Šoštanj. Udeleženci alpinistične… Preberi več →[...]

AO Ajdovščina - Alpinistična šola Ajdovščina 2021/22

Tudi letos organiziramo alpinistično šolo 2021/22. Vse informacije so na naši spletni strani: http://ao-ajdovscina.si/alpinisticna-sola/ Kot prvo pa vabljeni na uvodni sestanek, ki bo v četrtek, 7.10.2021 v prostorih Planinskega društva Ajdovščina. Pred sestankom poglejte še enkrat naš fb profil ali[...]

AO Kranj - Treningi alpinisti

V mesecu oktobru začenjamo s treningi športnega plezanja. Treningi bodo potekali vsako sredo od 20:00-22:00 ure na dveh lokacijah, in sicer: -“Stenca” nad kranjskim olimpijskim bazenom in –Plezarna (trener: Domen Kolenko) Prosila bi, da sporočite katera lokacija vam bolj ustreza in[...]

AO Železničar - ALPINISTIČNA ŠOLA 2021/2022 - PRIJAV NE SPREJEMAMO

Spoštovani obiskovalci naše spletne strani... Nadvse nas veseli, da ste pritavali na našo spletno stran, upamo pa tudi, da ste našli vsaj kaj zanimivega. Na žalost pa vas moramo obvestiti, da novih kandidatov za alpinistično šolo ne iščemo oz. ne moremo sprejeti in na vaša poizvedovanja ne bomo uspe[...]

AO Jesenice - Ni bla dolga, je bla pa nemška

Ko se Gregov dopust in septembrsko vreme poklopita, se lahko spet zapodim v Steno. Tokrat ideja zraste na mojem zelniku – Kratka nemška z izstopom Zimmer Jahn. Kaj naj rečem, super smer z logičnimi prehodi in veliko klini, tako da … Beri naprej → The post Ni bla dolga, je bla pa ne[...]

AO Jesenice - V NŠG nova smer

Rdeča pentlja, 110 m, 6a+, S2, V četrtek, 9. 9. 2021 sva z Mihom Novakom v JV steni NŠG splezala novo smer »Rdeča pentlja«  in jo v celoti opremila s svedrovci. Vstop v smer je približno 5 metrov desno od … Beri naprej → The post V NŠG nova smer first appeared on AO Jesenice.[...]

FreeApproved - Nova centralna smer v Veliki Babi (IV+, 700m)

Končno sva se ta vikend z Urbanom lotila Nove centralne smeri v Veliki Babi, ki je zaradi svoje dolžine in polne opremljenosti zelo priljubljena med slovenskimi in tudi tujimi plezalci. Opozorilo: čeprav je smer popolnoma navrtana, je vseeno ne gre podcenjevati. Svedrovci so v večini smeri precej na[...]

AO Ajdovščina - Konec poletja

Letošnja sezona v skali se je začela tik po prebolelem covidu v Vežici. V smeri sem kljub prijetnim temperaturam imel nad členki prste popolnoma bele in mrtve in sem se resno namučil, da sem jih nekako ogrel in spravil v pogon. Tudi stabilnosti in koordinacije ni bilo, tako da ne morem reči, da sem [...]

AO Jesenice - Petkov JAO

V četrtek je Raf rekel, da si v petek lahko vzame mal frej (saj delo, tako vedno počaka) in gremo eno zlest. Tako smo se dobili v petek zjutraj na parkirišču pri izviru Savice. Dan se je začel z hladnim jutrom, ki … Beri naprej → The post Petkov JAO first appeared on AO Jesenice.[...]

AO Kranj - Alpinistična šola 2021/2022 v AO PD Kranj

Uvodni sestanek in vpis v letošnjo alpinistično šolo bo v četrtek, 30. septembra 2021, ob 19:00, v klubskih prostorih AO Kranj, Koroška cesta 27 (kletni prostori Bežkove vile). Pogoj za vpis v alpinistično šolo je dopolnjena starost 18 let. Vpišejo se lahko tudi mlajši, vendar morajo biti stari vsaj[...]

AO Kranj - Letni izpiti za mlajšega in starejšega pripravnika

Konec septembra bomo izvedli letne izpite iz teoretičnega in praktičnega znanja za starejšega in mlajšega pripravnika. Pogoj za pristop k letnim izpitom so opravljeni zimski izpiti v letu 2021. Teoretični izpiti bodo potekali v sredo, 29.9.2021 popoldan v prostorih ferajna. Režim in razporeditev ude[...]

FreeApproved - Štajerska Rinka-Direktna VI-(A1,V) 600 m & 2 X NŠG

Preteklo nedeljo smo se Slavi, Đani in Primož podali v severno ostenje Rink. Naš cilj je bila Direktna v Štajerski Rinki, ki slovi po, za naše hribe, dobri skali in nasploh krasni liniji. Dejansko smer v svoji prvi polovici razveseljuje z odlično skalo in ko skoraj že verjameš, da bo trajalo vse do [...]

AO Litija - Vajolet stolpi

Vsaka zgodba ima svoj začetek in tudi tale ga ima – kaksnih 30 let nazaj se je pojavila želja po obisku dolomitske skupine Rosengarten / Catinaccio. Vedno je nekaj prišlo vmes, tudi letos julija smo bili namenjeni tja, pa smo zaradi spleta okoliščin ostali v Cortini in okolici... Pred nekaj dnevi pa[...]