Plezanje in alpinizem
Vsi alpinistični odseki

AK Vertikala - Celjska smer v Mali Rinki

Vreme čez vikend je obetalo in že dolgo časa sem se spogledoval z Vzhodno smerjo v Mali Rinki. Pokličem Heleno, če je za plezarijo v soboto in dobim nazaj njen klasičen »Kdaj je treba vstat? 😊« Za vsak slučaj izberem še dve rezervni smeri : Steber Štajerske Rinke in pa smer, ki je poleti malo [R[...]

AK Ravne - SPREMEMA! Termini na veliki steni 2019/2020

Prišlo je do manjše spremembe terminov na veliki steni. Termini so naslednji: - ponedeljek: od 18 do 20 ure (NI VEČ!) - torek: od 17.30 do 19.30 ure - sreda: od 17.30 do 19.00 ure (NA NOVO!) - četrtek: od 17.30 do 21.30 ure - petek: od 16 do 20 ure [...]

AK Ravne - Urnik treningov na bulderju

V septembru bodo treningi tekmovalnih skupin potekali ob ponedeljkih in torkih med 15.30 in 18. uro. Oktobra, ko s teningi začnejo tudi najmlajši, se bo urnik še nekoliko spremenil. O vsem boste seveda obveščeni.[...]

AK Ravne - Rumeni raz

Rumeni raz v Mali cini je še ena legendarna super – klasična smer, ki še ni bila vpisana v moj rahlo ostareli alpinistični dnevnik (VI+/380m). Prekrasna nedelja je bila kot naročena za obisk mojstrovine Emilia Comicia, ki je z leti postala ena najpogosteje plezanih smeri v Treh cinah. Z Andrej[...]

AO Litija - Zeleniške špice

V petek 13. in mislim da tudi na polno luno, sva s Finto plezala Zeleniške špice. Bilo je čudovito, zato sva jo porinla se na Planjavo in na Kamnisko sedlo na pivo. Lp[...]

BricAlp Škofja Loka - Alpinistična šola – uvodni sestanek

Vabimo vse, ki se želijo ukvarjati z alpinizmom in vse ljubitelje gora, ki si želijo utrditi in dopolniti svoje znanje na področju varne hoje in plezanja v gorah, da se nam pridružijo na uvodnem sestanku za alpinistično šolo v torek, 24.septembra ob 20.00 uri v Plezalnem centru Bricalp. Več o šoli s[...]

FreeApproved - Jugozahodni raz Mangarta

Tokratna nedelja je bila tipičen (zgodnje)jesenski dan v najlepši možni podobi. Dnevu primerno smo si zato privoščili uživaško turo na visokem nivoju. Jugozahodni raz Mangarta (IV/II-III, 400 m) je dokaj nezahtevna in nestresna smer s kratkim dostopom in širnimi razgledi. Poleg tega je opremljena s [...]

FreeApproved - SREDNJA PONCA - VEVNICA - JALOVEC

Ker nisem za vikend dobil nobenega soplezalca, sem po dolgem času skočil v gore samo hodit. Malo sem prebiral Miheliča in knjigo Severni pristopi, kjer sem zasledil turo od Srednje Ponce do Vevnice. Nedaleč stran se nahaja še Jalovec, zato sem vse tri vrhove povezal v eno turo. Zjutraj je v dolini b[...]

AO Tržič - Briljantina

Ne dišeče mazilo za lase ali ogled holivudskega muzikla, ampak smer v Z steni Mangrta. Težko sem dobil soplezalca, saj je večina aktivnih plezalcev z odseka imela kakšne izpitne ture ali prvenstvene dogodivščine. Spremljanje virtualnih prijateljev je razlog, da sploh vem, da ta smer obstaja. Deset [...]

AO Jesenice - Veliki Koritnik- Crete Rosse

Prihaja čas za tople, južne stene. Z Janžem sva v soboto obiskala južno steno Velikega Koritnika (Trogkofel 2279m)) nad Mokrinjami. Splezala sva smer Crete Rosse 6a. Le ta je, tako kot ostale v tej steni, v celoti navrtana in ponuja … Beri naprej →[...]

AK Vertikala - Zeleniške špice … (novosti)

… tja sem jo mahnila v nedeljo. Prvič sem opazila nekaj sprememb: najprej en abzajl na enem od manjših skokov, ker je bil očitno nekdo prelen, da bi poiskal pravi prehod. Potem dva zabita klina (v razmaku enega metra), ki jih prej nikoli ni bilo in je bil nekdo očitno prelen, da bi jih [...]

AK Ravne - Čestitke Vidu Urnautu………….povzeto po AK Črna

Xeis  September 11th, 2019 |  Author: grega.lacen ali Gesäuse je nacionalni park v sosednji Avstriji. Praktično na našem dvorišču, komaj dobri dve uri vožnje od doma, se nam ponuja raznovrstno plezanje v prvorazredni skali. Ne vem zakaj mora vedno miniti nekaj let, da se ponovno odpravim[...]

AO Jesenice - Bivak IV – delavna

Včeraj sem se ob zaključku počitnic odpravil na ogled bivaka IV in njegove okolice. Zjutraj je kazalo na jasno vreme. S sabo sem vzel poleg osebne opreme še 4x 0,6L barve, mačka s držalom, čistilo, papirnate bisače, zvezek pripomb/pohval s … Beri naprej →[...]

PK Rimske Toplice - Evino in Anino praznovanje rojstnega dne

Našo preurejeno plezalno steno smo v novem šolskem letu takoj krstili tudi s praznovanjem rojstnega dne - tokrat kar dvojnim, saj sta se sestrici Eva in Ana odločili za skupno druženje. Vsaka sicer s svojo tortico, svojimi svečkami, svojimi prijateljicami in svojim grifom, uživanje pa je bilo skupno[...]

AK Ravne - Triglav, Nemška smer 1974 – 2019

Dogodek, ki ga želim opisati mi veliko pomeni, zanj bi potreboval Visoko pesem, pa imam dan potem prazno glavo in boleče vse. Si pa zasluži objavo in naj bo to za prvo silo. Četrtek, 12. septembra tega leta je bil poseben dan, ki bo štirim koroškim pobom ostal v spominu. Tile pobje, ki so [&#[...]

PK Novo mesto - Vpis otrok v letno vadbo

Plezanje za osnovnošolske otroke se prične z dnevom odprtih vrat, ki bo 28.9.2019 s pričetkom ob 17:30 uri, na plezalni steni OŠ Grm.Plezalna stena OŠ Grm se za samostojno plezanje članov odpre 16.9.2019.Športno plezanje na OŠ Mirna Peč bo za člane in pridružene člane PKNM ob četrtkih ob 18.30 - 20:[...]