Plezanje in alpinizem
Vsi alpinistični odseki

AK Ravne - Slovenska trojica z našo TANJO GLUŠIČ

Povzeto po spletni strani  “Gore in ljudje” PZS, 15.07.2019 10.30 Slovenska trojica v boj za odličja na svetovnem prvenstvu v paraplezanju Jurij Ravnik, Matej Arh, Gredgor Selak, Tanja Glušič Foto Mateja Glušič torek, 16. julij 2019, ob 05:28, Uredništvo G-L, ogledov: 38 V Briançonu zače[...]

AO Kranj - Janez Svoljšak: 1993-2019

S težkim srcem in veliko žalostjo sporočamo, da je naš član, Janez Svoljšak, alpinistično odpravo v Pakistanu včeraj, 15.7.2019, tragično končal. Po prvih informacijah je med spanjem izgubil zavest in prenehal dihati. Pomagalo ni niti tri-urno oživljanje.   Janez se je še kot mlad[...]

AO Tržič - Janc -Mali v Begunjščici (opozorilo)

Glede na to, da smer Janc-Mali velja za "lahko poplezavanje", smo se prepričali, da temu žal več ni tako. Če se kdo spogleduje z mislijo, da bi šel plezat Janc-Malija...močno odsvetujemo. Glede na količino materiala v smeri po nedavnem podoru, še zeloooo dolgo. Tri naveze smo se odločile da potipamo[...]

AK Ravne - Naročilo klubskih jopic

Čas teče … No, mi minevamo, zato se nam zdi, da čas teče, in to vedno hitreje. Kar je logično, saj … Hmmm, malo me je zaneslo, saj sem skoraj začela filozofsko razpravo o dojemanju četrte dimenzije, v resnici pa želim povedati samo to, da se je članstvo je okrepilo, naša oblačila pa izrabila, zato [[...]

AO Jesenice - STOLETJE V NŠG

Zaradi napovedanega nedeljskega popoldanskega “rock&rolla” v hribih, je bi NŠG s svojim 25 min dostopom do JV stene ravno pravšnja izbira. Zaradi mojega trmastega siljenja v levo, sem v 1. raztežaju porabila malo več časa (sem si btw še … Beri naprej →[...]

AK Ravne - Dobro izkoriščena nedelja

Ker nedelja očitno nikakor ni dan za ne delo, smo vzeli pot pod noge (ali bolje rečeno pod kolesa) ter se odpravili proti Tržiču, natančneje proti Beli peči. Dostopa do smeri, ki smo ju želeli preplezati ni bilo veliko; vsega skupaj slabih 15 minut. Pod steno smo se razdeljeni v dve navezi odpravili[...]

AO Železničar - 6. ŽaoŽ

Slovesno najavljamo in že komaj čakamo snidenje na 6. tradicionalnem ženskem taboru alpinističnega odseka Železničar. Tokrat se bo "nebo vžgalo" prvi vikend v avgustu (2.-4.8.). Vse zainteresirane dame vabimo, da se vpišejo v tabelo: tabela Pridite [...]

AK Ravne - Zagorčeva

Z Ikijem sva plezala Zagorčevo, Vinko in Olga Kamin pri Durcah, več navez je bilo v ZZ in ena v Desno od Plat. Temperature za visoko poletje pa precej nizke.[...]

FreeApproved - Mala Kalška gora, SV raz, III-IV 500m

Letos se mi je že večkrat zgodilo, da se je vreme odvilo drugače od napovedi. Ker je za nedeljo bilo napovedano lepo vreme dopoldne in plohe popoldne, sem si skupaj s Katjo zbral neko lažjo smer, da bi lahko do prvih ploh že bila nazaj pri avtu. Zato je padla odločitev o SV razu na Malo Kalško goro.[...]

Turna Rit - Koroški Denali 2019

Alpinistična odprava Denali 2019. Člani odprave: Golob Ludvik-Iki (vodja), AK Ravne na Koroškem, Koroški alpinistični klub; Davo Karničar, Zgornje Jezersko; Franc Tertinek, AK Ravne na Koroškem, PK Martinček-Radlje ob Dravi; Damijan Ambrožič, Boris Repnik, AK Slovenj Gradec; Grega Kavšček, AK R[...]

AO Kranj - Raduha, Begunjščica in Debela peč

Konec junija smo se družina Krajnc za začetek odpravili v severno steno Male Raduhe. Brez velikih pomislekov in z dihanjem drugih navez za ovratnik smo se najprej podali v Zagorčevo smer. Smer ponuja izredno lepo plezanje, kompaktno skalo in prečudovit razgled. Iz vrha smo sestopili po poti, ki vodi[...]

AO Tržič - Zahodna zajeda v Steni

Po krajšem listanju vodnička Benotu pade v oči Zahodna zajeda v Triglavski steni. Zapostavljeni zahodni del Stene, ter Miheličevi obeti o dobri skali vzbudijo zanimanje in tako se v jasnem sobotnem jutru znajdeva pod senčno zajedo. Spodnji del plezava pretežno plate, ki postajajo iz metra v meter b[...]

FreeApproved - NAD ŠITOM GLAVA - smer KRANJSKA POČ - IV

V soboto 6.7. je Anže povabil dva vajenca na prvo plezanje večraztežajne smeri. Pofočkala sva se jaz in Benjamin in zgodaj zjutraj smo krenili proti Vršiču. Na srečo, se je za šoferja javil Benjamin, ker je bila 6:15 zame še povsem nenormalna ura, po celodenvni turi na Skuto prejšnji dan. Anže pa z[...]

FreeApproved - Kratka in sladka na Rodici

Za začetek letošnjega dopusta sva se z Baro odločila izkoristiti vročinski val in noč preživeti nekje visoko pod milim nebom. Za cilj sva izbrala Rodico ki je obetala lepo kuliso tako za sončni zahod kot tudi vzhod pa tudi trave ne manjka. Skrbelo naju je le še ali bo vreme zdržalo (zahodne in sever[...]

AK Ravne - KOROŠKI DENALI 2019

SLOVENSKA ALPINISTIČNA ODPRAVA DENALI 2019 Člani odprave: Golob Ludvik-Iki (vodja), AK Ravne na Koroškem, Koroški alpinistični klub; Davo Karničar, Zgornje Jezersko; Franc Tertinek, AK Ravne na Koroškem, PK Martinček-Radlje ob Dravi; Damijan Ambrožič, Boris Repnik, AK Slovenj Gradec; Grega Kavšček, [...]

AK Vertikala - Cadarese, Yosesigo in Bele vode

To poletje iščem sonce. Največ so ga napovedali v Cadaresah, zato sva šla tja. Veselila sva se pok. In sonca. Dva dni sva se navijala v čudovitem granitu v plezališču z malo dostopa. Tretji dan sva si zaželela, da bi nama kri konkretno zaokrožila po navitih ekstremitetah in odplaknila kislino, zato [...]

AO Kranj - ODPADE: Delovna akcija v plezališču Preddvor

Zaradi premajhnega števila prostovoljcev delovna akcija v soboto ODPADE. Izpeljali jo bomo enkrat po dopustih. Najverjetneje v septembru. Lepe počitnice in ostanite varni!       V soboto, 13.7.2019 z začetkom ob 9h, bo v plezališču Preddvor potekala delovna akcija. Potrebujemo ljudi, [...]

AO Kranj - 120 let PD Kranj

Planinsko društvo Kranj, matična organizacija Alpinističnega odseka Kranj v petek, 12. julija 2019 praznuje 120. obletnico uradne ustanovitve Kranjske podružnice Slovenskega planinskega društva (danes PD Kranj). V znak obletnice bomo pred Bežkovo vilo izobesili zastave in posebne panoje ter vam pred[...]