Plezanje in alpinizem
Vsi alpinistični odseki

AO Kranj - Koledar usposabljanj KA in KŠP v letu 2020

Komisija za alpinizem (KA) … PZS je objavila termine usposabljanj za leto 2020. 16. do 17. 5. 2020 – Izpiti za alpiniste, praktični del 21. 5. 2020 – Izpiti za alpiniste, teoretični del 6. do 7. 6. 2020 – Popravni izpit za alpiniste, praktični del 10. 6. 2020 – Popravni[...]

AO Kranj - Me bi še malo snega, če lahko? :)

18.01.2020. Datum, ki smo ga postavile že več kot en mesec nazaj. Sara je namreč res zasedena in s Tejo sva ji neskončno hvaležni, da si je kljub temu vzela čas za naju. Prva skupna zimska tura. Prvotni plan je bila sicer Jugova grapa na Dovški križ ampak se potem na žalost ta plan ni […][...]

AO Jesenice - Direkt v snežni metež – Hagener hutte

Po zelo poglobljenem in dolgotrajnem raziskovanju, se je za nedeljo pokazala možnost lepe in udobne ture proti Hagener hutte nad Malnitzem. Tudi vreme naj bi bilo zadovoljivo lepo. Pa se je izkazalo sledeče: cesta za planino Jamnig je bila za … Beri naprej →[...]

Šaleški AO - Celjska

V zadnjem obdobju se nama z Janom vse redkeje uspe uskladiti za kakšno turo, takrat ko pa le prekrižava vrvi, nekako vselej pride na pladnju fina porcija, nehote, kakopak. Minulo soboto je vremenska napoved devalvirala obisk v Logarski dolini, parkirišče… Preberi več →[...]

AO Jesenice - Moj prvi WI4

Seveda bi bil lahko tudi WI5, a žal ni bilo tako. Malo zaradi mojega nepopolnega znanja o ledni tehniki, kar je čisto razumljivo za novinca, malo zaradi pomankanja časa, predvsem pa zaradi čudnih vremenskih razmer. Matija V. in Andraž Š. … Beri naprej →[...]

FreeApproved - Teranova (III/ 3, 350m)

Manjša sobotna vremenska motnja nas je morda odvrnila od resnejši ciljev v nedeljo, a vseeno smo Blaž, Benjamin in jaz odšli nad Jezersko izkoristit razmere, ki so v zadnjih tednih med plezalci povzročile pravo mrzlico na severni strani Kamniško-Savinjskih Alp. Nismo pa bili edini s podobnim ciljem.[...]

AK Črna - Grega Lačen (1976 – 2020)

Sporočamo vam žalostno vest, da se je včeraj, 17. januarja popoldne od nas poslovil naš član, vrhunski alpinist Grega Lačen. Usoden je bil zdrs pri sestopu z Mlinarskega sedla nad Češko kočo na Jezerskem, kjer je plezal z izkušenim alpinističnim kolegom s Koroške. Z globoko žalostjo v srcu izrekamo [...]

AO Cerkno - Sestanek v soboto 18.1 ob 19h

V soboto bo sestanek v prostorih AO-ja za poravnavo članarine PZS 2020. Prav tako tudi prosim, da oddate vaše vzpone za leto 2019. Kdor se sestanka ne bo moral udeležiti, lahko poravna članarino PZS pri Katarini Filipič vsako sredo od 14h do 16h v prostorih PD Cerkno[...]

AO Jesenice - Brez žalosti ni veselja

S soboto sva se z Rokom potikala po domačih logih nad planino Korošico v upanju na samo kolikor toliko solidne razmere za kolikor toliko pikanja na Veliki Vrh. Milo se človeku stori, ko vidi toliko smeri, pa vse kopne – … Beri naprej →[...]

AO Kranj - Lovljenje razmer

Po plezalni seansi v Logarski dolini sem si rekel, da imam gužve v popularnih smereh dovolj in da bom rajši iskal manj obljudene konce, pa četudi tam morebiti ne bo razmer. No, nazadnje sem pa po spletu okoliščin splezal še dve zimski klasiki iz železnega repertoarja. Kako že pravijo… “M[...]

AO Kranj - Malo tu, malo tam

Najprej sva bila z Emino v Šiji Brane, kjer so razmere super, ampak sva zaradi subjektivnih razlogov obrnila. Naslednji dan sem hotel plezat grape v Kalški gori, ampak me je količina snega obrnila nazaj domov. Nekaj dni kasneje sva pa z Juretom Prezljom (AO Kamnik), šla čez Vzhodno v Mali Rinki, kje[...]

AO Litija - Poisnig / Böseneck

Poising Poisnig ali Böseneck (2528 m), kakor ga nekateri imenujejo, naj bi veljal za manj znan gorski vrh v skupini Hafner. Glede na to, da sva s Tomažem v letošnji zimi že podelala Stubeck, Faschaunereck in Reitereck, nama je Poisnig, preostal kot logičen turno smučarski zaključek vseh teh vrhov, k[...]

PK Novo mesto - Članarina 2020

Članarina PK Novo mesto za leto 2020.Letos je uvedena dodatna kategorija D. Za vse osebe, ki so že včlanjene v PZS preko druge društvaDružinski popust se obračuna vsem družinskim članom, kadar članarino plačajo vsi družinski člani sočasno. Za družinske člane se štejejo, poleg staršev, še mladi do vk[...]

AO Kranj - Uroševa v NŠG in Vzhodna v Rinki

Ob vseh zapisih in pogovorih o res dobrih razmerah v hribih… sem si romantično predstavljala, da bodo smeri zalite in bo vse samo lahkotno pikanje oziroma, da se bomo ta vikend čez smeri sprehodili  brez nekega nepotrebnega štrikanja. No, ko sva v soboto zjutraj z Rokom prišla pod Uroševo grapo, mi [...]