Plezanje in alpinizem
Vsi alpinistični odseki

AO Cerkno - Šite, Belač-Zupan, V AO, 500m

Cilj je bil Sivi ideal, a ga je petkovo vreme odneslo, saj po dežju še nekaj časa teče voda po smeri. Rešitev se je kazala že prej in tako sva z Gregorjem splezala zgoraj omenjeno smer. Zelo lepa smer, zato sem jo bil zelo vesel, saj je šla kot po maslu. Sestop je res dolg, […][...]

PK Idrija - Vikend gorniške kulture

Seveda v Idriji!  Filmsko gledališče. 21 in 22. septembra 2018. Vključno s predavanjem Silva Kara! Udeležba obvezna     FB[...]

BricAlp Škofja Loka - POMEMBNO!!!!

Vse, ki ste nas kontaktirali preko kontaktnega obrazca naprošamo, da nam ponovno pišete na naš naslov bricalp@gmail.com ali bricalp@bricalp.si. Zaradi težav s posredovanjem kontaktnih podatkov, vašega kontakta nimamo. Hvala za razumevanje.    [...]

AK Vertikala - Smer Drenovcev (II, 450m)

V nedeljo smo se trije zbiljci odpravili v Kamnisko-Savinjske Alpe. Miha Popovic – Popo (Čao), Matevz Srsen – Meno in Blaz Sustersic – Badzi. Glede na to, da se vsi trije poznamo ze od malih nog in se zadnje case predvsem s Popotom ne vidimo prav pogosto,  smo se imeli marsikaj pam[...]

Turna Rit - Vigredna smer v Peci

Z glavnim skrbnikom le-te. V nedeljo naju je Franc popeljal čez svojo ljubljeno smer v južni steni Pece. Uživali smo v razgibavanju na jesenskem soncu in preverili stanje v vpisni knjigi. Skratka, po besedah skrbnika je smer pripravljena za jesenski … Berite dalje →[...]

AO Tržič - Prva

...prvenstvena smer za naju in najverjetneje tudi prva smer v tej steni (če se motim prosim za popravek). Smer se začne za velikim balvanom pod manjšo poko. Pred poko je klin, tam zavijemo levo ter malo navzgor ter nazaj v desno. Nadaljujemo naravnost proti naslednji poki, kjer v njej zavijemo lev[...]

AO Jesenice - 70 letnica

Po 70 letnici AO Jesenice, ki smo jo praznovali pred časom, smo v nedeljo praznovali še eno 70 letnico. Septembra 1948 so se člani AO Jesenice odločili, da po bivakih I, II in III zgradijo še bivak IV. Udeleženci/ke akcije … Beri naprej →[...]

AO Tržič - Triatlon v Zahodih Julijskih Alpah

Včerajšnji dan sva s Katarino (AO Kranj) začela okoli pete ure zjutraj, s kolesi, na poti proti koči Luigi Pellarini. Zalimane oči, jutranja nevolja in hladno jesensko jutro naju spremlja prvih nekaj minut, dokler naju prvi klanci dodobra ne ogrejejo. Še dobro da je pot potekala ponoči, da niti ne v[...]

AK Vertikala - Alpinistična šola 2018/19

V četrtek, 27. septembra 2018 ob 19:00, bo v klubskih prostorih Alpinističnega kluba Vertikala v stavbi Četrtne skupnosti Šmarna gora (gasilski dom Tacen), Pločanska 8, Ljubljana – Brod, uvodni sestanek, kjer boste lahko dobili vse informacije o poteku alpinistične šole, načrtu dela, spoznali [...]

FreeApproved - DKV (V, 400m)

Jaka Ortar, Urban (AO Domžale) smo se v nedeljo namenili v smer DKV v steni Velikega Draškega vrha. Pristop do smeri je bil malček nenavaden in dolg - iz Uskovnice do Vodnikovega doma in preko Bohinjskih vratc pod steno VDV-ja. A bo zaradi tega sestop z vrha mnogo krajši. Odločitev, da dostopamo iz [...]

AK Ravne - ROBERTA 83

V petek pozno zvečer sva z Gregom izkoristila trenutek, ko je dež pojenjal in na parkirišču kar ob avtu postavila šotorčka. Nato je vso noč deževalo. Okoli devete zjutraj je sonce razpodilo oblake in pokazala se je najina stena Mur del Pissadu. Mokra, odurno črna. Iskala sva rezervni cilj, ki bi naj[...]

AK Ravne - Štiri koroške medalje

Janja, Tanja in Gregor. Zlato, srebro in dva brona. To je dosedanja Koroška bera medalj na SP v plezanju. Dve medalji za AK Ravne. Čestitke vsem, še posebej našima junakoma.[...]

FreeApproved - Prečenje Poliških Špikov

Pretekli vikend sva si z Maretom privoščila uživancijo na visokem nivoju v zahodnih Julijcih. Prečenje Poliških Špikov je gotovo ena tistih tur, ki navdušijo prav vsakega hribovskega sladokusca.Začela sva v soboto popoldne na Pecolu in se najprej sprehodila do planine Zg. Krni dol, od tam pa po lepi[...]