Plezanje in alpinizem
Vsi alpinistični odseki

AO Jesenice - Potepuh – nova smer v NŠG

Zgodba o tej smeri se je začela lani med prvim zaprtjem v občine. Takrat sem imel čas in urejal smeri na Slovenskih stenah, ter opazil precej prostora med Čokom in Krušljiovim stebrom. Idejo semm omenil Igorju Kremserju a sva šele … Beri naprej → The post Potepuh – nova smer v NŠG first [...]

AO Litija - Monte Rosa 11. 6.-13. 6.

Prvič po koroni smo šli ornk v hribe. Janč je skrbno organiziral turo na Monte Roso. Iz domačega kraja smo krenili v četrtek zvečer. Pred tem pa cela procedura; testiranje in izpolnjevanje obrazcev za čez mejo v Italijo… Anže nam je posodil kombi (hvala še enkrat) tako, da se nas je šest zelo udobno[...]

Turna Rit - Mont Blanc

Pršičasta severna flanka Bele gore. Po zelo dolgem času smo spet vlekli špure čez Nort face Mont Blanca in to v pravem pawdru.Tudi včeraj smo se povzpeli na vrh po klasični turni varianti s spanjem na koči Grand Mulets.Ujeli smo super razmere in pravo vreme. Še zdaj se nam smeji. Profo, Boris, Franc[...]

AO Jesenice - Od Triglava pa do Jadrana

…oziroma od snega do že kar toplega morja. V zadnjih dnevih maja in v začetku junija nam je naša lepa deželica ponujala vse, kar si lahko smučar in plezalec želi. Kar pa je najlepše je to, da si sneg in … Beri naprej → The post Od Triglava pa do Jadrana first appeared on AO Jesenic[...]

AO Kranj - Glasovanje za Naj planinsko pot 2021

Tudi alpinisti uporabljamo markirane poti: Vabilo h glasovanju za Naj planinsko pot 2021 PD Kranj sodeluje v izboru za naziv “Naj planinska pot 2021” s planinsko potjo na Koroško Rinko. Pot je od leta 2018 ZAPRTA. Potrebno je obnoviti dostopno pot skozi melišča, nadomestiti izpuljene kline in skobe,[...]

AO Kranj - Občni zbor AO Kranj 24.6.2021

Občni zbor Alpinističnega odseka Kranj bo v četrtek, 24. junija 2021 ob 19h v prostorih Planinskega društva Kranj.   Lepo vabljeni.   Miha Zupin načelnik AO Kranj[...]

AO Kranj - Sprejem AO Kranj 2021

Letošnji Sprejem (ki bi moral biti lanskega decembra) bo v soboto, 19.6.2021, na Kališču, z večerjo ob 18h. Začetek uradnega dela bo predvidoma okrog 19h. Jedilnik bo prilagojen letnemu času – Goran in Kristina bosta postregla z dobrotami z žara! Cenik: Večerja: 10€ Zajtrk: po ceniku v koči Pi[...]

AO Kranj - Kranjska Pakla

No pa smo jo tudi letos končno dočakali! Že za prvega maja so se nam cedile sline po ljubi Paklenici, pa sta nas slabo vreme in vseprehudi BlaBla ukrepi odvrnili od tako željenega tripa. Dokler ni želja postala le prehuda in se nas je zadnji vikend maja 2021 nabralo kar lepo število! V več [&[...]

AO Kranj - Smuk na morje

V soboto sem izvedel celotedenski plan: najprej smo odsmučali s Križa, potem pa sem smuknil še na morje. Je pa res že težko dobiti “žrtve” za smuko. 🙂 Prvotni plan je bil sicer Stenar. Ampak tega sem vedno šel smučat maja. Takrat sem tudi zapisal: “Maja je čas za Stenar“. S [...]

AO Kranj - PLEZALNI VIKEND ( Vipava, Osp )

Zadnji teden maja smo tečajniki končno izpeljali težko pričakovani vikend, ki smo ga kar nekajkrat preložili, pa naj si bo to zaradi epidemije, ali pa slabih vremenskih razmer. Pregovor pravi:” Kdor čaka, dočaka” in tako smo tudi mi prišli na svoj račun. V soboto 29.maja  smo se ob 9.uri[...]

AO Kranj - Velika delovna akcija

V soboto, 12. 6. 2021, bomo na ferajnu ponovno organizirali veliko delovno akcijo. Želimo, da bi naši sestanki, predavanja, druženja in ostali dogodki, potekali v še bolj prijetnem okolju, zato bomo v soboto dokončno uredili naš skupni prostor, Nejčevo sobo, skladišče, sanitarije in okolico vile. Na[...]

AO Jesenice - Namesto na morje, na sneg

Če le vreme obeta, je odločitev kam iti težka. Ker se v skalo lahko skoči tudi malo po šihtu, si je za smučarijo, ki po navadi terja kar nekaj kamnitega dostopa, treba vzeti cel dan. Sredi tedna drugače, kot vzeti … Beri naprej → The post Namesto na morje, na sneg first appeared on AO Je[...]

ŠPO Kamnik - SPEED PEROVO 2021

V petek, 28.05.2021, smo se tako plezalci kot neplezalci zbrali na Perovem, kjer je potekala tradicionalna tekma Speed Perovo 2021 v[...]

AK Ravne - Paklenica

Povratki z vseh počitnic so težki – v glavi brni, v trebuhu ščemi, čas prehitro teče…najtežje pa se je vrniti iz Paklenice. Šli smo za štiri dni, pa se vseeno počutimo kot Odiseji. Brezčasnost, ki se te tam poloti. Vonj borovčkov, morske pene in rožmarina. Veter, ki zapiha skozi kanjon, [...]

AO Litija - Sprejem med pripravnike AOL

V soboto, 29. 6. 2021, se nam je po vseh kolobocijah s korono končno poklopilo v toliko, da smo lahko izvedli ferajnovski piknik, na katerem smo med mlajše pripravnike sprejeli dve generaciji tečajnikov, kateri so obiskovali našo alpinistično šolo. V generaciji 2019, so šolanje uspešno zaključili An[...]