Plezanje in alpinizem
Vsi alpinistični odseki

Šaleški AO - KINO VEČER

V četrtek 27.2. bomo imeli ogled celovečerca. Predvajanje se bo začelo nekje ob 20h. Vljudno vabljeni vsi člani odseka…[...]

AO Tržič - Grapa med Veliko Babo in Ledinskim vrhom

S tečajnikom Miranom sva se zjutraj s parkirišča v Ravenski Kočni odpravila pod Veliko Babo. Ob pol sedmih je bilo na parkirišču že kar nekaj avtomobilov in z melišč pod Dolgim hrbtom so svetile lučke. S ceste sva zavila pod Babo in bila sama. No samo do prvega skoka pod Spodnjim Ledinskim slapom. [...]

Šaleški AO - Vzhodna liga

V januarju se je začela Vzhodna liga 2020. Plezalci in plezalke so se na prvih dveh tekmovanjih pomerili v hitrostnem plezanju. Na tekmovanju v hitrosti vsak tekmovalec pleza po dve smeri v kvalifikacijah, nato pa se tekmovanje nadaljuje v finalnem… Preberi več →[...]

AO Jesenice - Lienški Dolomiti

Včeraj smo z Gorazdom, Manco in Janžem obiskali nam malo poznane Lienške Dolomite. Vremenska napoved za te konce je bila boljša, kot za severneje ležeče gorske verige. Poleg tega ti sicer 1600 višinskih metrov, ki jih je potrebno premagati do … Beri naprej →[...]

AO Jesenice - Mala Mojstrovka

Po nevihti, ki je v Julijce in celo k nam na Jesenice prinesla babje pšeno, sva se z Evo odpravila proti Mali Mojstrovki. Še najlepše razmere so bile pod vratci, kjer se je našlo do 20 cm napihanega snega in … Beri naprej →[...]

PK Rimske Toplice - Začetek Vzhodne lige 2020

V nedeljo smo se v Vojniku borili na 3. tekmi Vzhodne lige; za kar dvema hitrostnima preizkušnjama je bila tokrat na vrsti težavnost. Po Titovi absolutni zmagi v Celju, ko je okoli vratu prejel kar dve zlati medalji, in 4. mestu iz Slovenj Gradca, ter dveh 4. mestih Klare, kjer je za stopničke zmanj[...]

Turna Rit - Zimski trail K24

… ker s turanjem v domačih bregih letos slabo kaže.Na pot iz Črne smo se podali v soboto 20h, smer Uršlja gora. Prvi del poti do koče na Loki je potekal po temi, kjer namesto kavice budi naše žensko blebetanje. Hvala oskrbniku Doma na Smrekovcu za tople juhce ob 3h zjutraj. Pa Alešu za prevoze ̷[...]

AO Kranj - Kotovo sedlo

V nedeljo sem sicer iskal sotrpina, pa sem bil očitno premalo vztrajen. Vsakemu, ki se ni odzval vabilu je lahko žal. Do Ozebnika je sicer kar trdo, zato sem raje smučke zadegal na rame in nadaljeval z derezami. Višje je bilo pokrito s kložami dobro sprijetimi s podlago. Nad skalo je sonce ovlažilo [...]

AO Kranj - Na Jezerskem najdene derezice za čez čevelj

V petek, 14.2.2020 sem na Jezerskem ob cesti od parkirišča proti žičnicama za Češko kočo in Ledine našel derezice za čez čevlje. Če jih kdo pogreša ali ve za koga, ki jih, naj mi javi. Miha 040477944[...]

AO Jesenice - Sappada

Včeraj sva se s Saro odpeljala v Sappado. Odpravila sva se do slapu Lo Specchio di Biancaneve. Za razliko od zadnjega obiska pred dvema tednoma, ko sva se z Gregom drenjala z ostalimi plezalci v ” Zamrznjenih solzah” in v … Beri naprej →[...]

AO Tržič - Bivakiranje, Kladivo 15. in 16.2.2020

Ura navije začetek. Ob 15h hodimo proti planini Šija. Prvi je Slavc, za njim pa četica tečajnikov, vsak s svojim križem na hrbtu. Bili smo kot polžki, ki nosijo svoje hišice. Jasna, Marina, Ajda, Andrej, Anže, jaz, kmalu pride tudi Luka. Po prvem učnem delu na Šiji, smo v hiški GRS zakurili peč. Za[...]

AO Cerkno - Cesar – Comici v Loški steni

Pride tak dan, ko se res vse poklopi in na momente kar ne moreš verjet. Ta vikend smo se na Mihov predlog v sklopu tabora odpeljali v primorske konce obiskat manj znane stene oziroma manj plezane smeri o katerih ni veliko govora. Zvečer si ogledujemo fotografije Loške stene in takoj mi pade v oči le[...]

FreeApproved - Modec-Režek (III+/3, 220m)

V iskanju smeri za toplo nedeljo sva se z Lukom odpravila nad Okrešelj. Primarna ideja je bila smer Modec-Režek v Turski gori ali kakšna smer okoli Turskega žleba. Ko prispeva do Okrešlja, se pred nama odpre ostenje Turske gore in Rink. Modec-Režek zgleda ok, Vzhodno smer sonce že zelo pobira, Celjs[...]

AO Jesenice - Kukova špica in Plankowitz špica

V soboto skupna tura (z enim 1 tečajnikom) na Kukovo špico. Sneg se začne od prečke navzgor (ok. 1500 m), kjer je prav lepo zimsko vzdušje. Od Gulc do vrha se da lepo popikat, ne sme se pa zdrsnit! Lepa … Beri naprej →[...]