Plezanje in alpinizem
Vsi alpinistični odseki

AK Vertikala - Grmadniška smer

V soboto sva se z Nastjo odpravila proti Logarski dolini, plezala sva Grmadniško smer, spominsko smer Uroša Gračnerja v Mali Rinki. Smer me ni preveč navdušila saj je že v prvem raztežaju potrebna velika previdnost, zaradi majavih par stokilskih lusk. Lažji raztežaji so bolj kompaktni in manj opreml[...]

Šaleški AO - NŠG – Madona in Krajnska poč

V soboto sva z Bistijem plezala v NŠG, za prvo smer Madono sma se po priporočilu naveze iz AO Kranj odločila med dostopom. Nad smerjo sva bila navdušena, prvi težji del je na začetku drugega raztežaja ko čez manjši previs… Preberi več →[...]

AK Ravne - Gužva na Raduhi

Odločitev je padla in tako smo prvi avgust otvorili s plezanjem v stenah Raduhe. Nabralo se nas je kar precej, tako da smo se razdelili v pet navez. Sledilo je množično odločanje za smer ZZ, končni rezultat pa je bil naslednji. Smer ZZ so preplezale tri naveze: Fižola  in Nataša, Vinko, Olga in Fran[...]

AO Tržič - Dve klasiki v enem tednu

V soboto smo do poznega popoldneva s sedaj že bivšimi »sošolci« iz AŠ frikali pri sosedih v Val Romani, kjer mobilni signal uloviš le pomotoma. Šele na poti domov vidim Milanov neodgovorjen klic in sms: »Bi šla jutri kam, če imaš čas?« Upal sem, da se med tem, ko se mu nisem javil, ni že kaj zmenil.[...]

AO Tržič - Kovinarska smer

Ker gre julij že proti koncu in ker se z Benotam dogovarjava že od začetka junija nama je vreme dovolilo da se odpraviva proti severni steni Velike mojstrovke v Kovinarsko smer. Ne tako zgodaj zjutraj se odpraviva proti Vršiču, na parkirišču srečava Slavca s soplezalko, malo podebatiramo in nadalju[...]

AO Kranj - Mesec plezalskih klasik

Prva na listi je bila smer Jennyriss v Košutnikovem turnu. Po meglenem in mrzlem vstopu se nama je v ključnem delu smeri začelo kazati sonce in takrat se je uživancija dodobro začela. Detajl predstavlja fenomenalna poka, ki nama je postregla s kar nekaj mokrimi oprimki, pa vendar nama to ni pokvaril[...]

AO Litija - Edino kar ne lažemo je, da lažemo...

Ker se je izkazalo, da je večina naših v teh dneh bolj družinsko aktivna ob rekah in morju in se nihče, razen nas štirih, ni odzval mojemu mailu z vabilom po skupni sobotni ferajnovski turi (s tečajniki), se z Daretom odločiva, da odpeljeva Primoža in Vida nekam bližje na dopoldansko plezarijo.Sopar[...]

AO Kranj - Dolomiti Part(r)i(s)

Dolomiti Parti = Par podaljšanih vikendov (17.-19.7. in 31.7.-2.8.) + Tris (trije avti/trije dnevi) Z Lukom sva si privoščila dva podaljšana vikenda plezanja v Dolomitih ki, kot vedno, niso razočarali. Prejšnjo rundo, 14 dni nazaj, sva za vplezavanje, ob pozno dopoldanskem prihodu splezala Via Myria[...]

AO Kranj - Slovenska smer v Steni

Beseda je dala besedo in tako smo se v soboto zjutraj polni pričakovanj peljali proti dolini Vrat. Spodaj na števcu ugotovimo, da smo že 151. avto, ki je zapeljal v dolino. Šit. Če bo gužva v smeri, bomo šli pa kam drugam, da nam ne bo ves čas na glavo letelo. Dobro naloženi se odpravimo […][...]

AK Ravne - Veliki Klek in JZ greben

15.7.20 sva z Matevžem plezala Stanetovo-Spominsko v Šmohorici, ker pa seboj nisva imela motike za vrtnarjenje, sva se odločila za rudarjenje, s kladivom. V skoku prvega raztežaja sva odstranila manjši migajoč kamen, pri izstopu iz plate zgoraj pa malo večjo skalo, ki se je ob padcu razbila na mnogo[...]

AO Kranj - Senčna tura v poletni vročini – Mangart: JZ raz

V soboto zjutraj sva z Lukom ob 6:30 štartala od rampe do začetka smeri. Ker sva bila dokaj zgodna sva imela ta privilegij, da sva počistila vse pajčevine na poti do vstopa v smer. Če zanemariš vožnjo do Mangartskega sedla, je dostop do smeri dokaj kratek #thumbup. Privilegij prvega v navezi je tokr[...]

AK Ravne - Gorenjska in Dolomiti

Letos smo imeli tri tedne počitnic. Prvi in tretji teden smo preživeli v znamenju hokeja in športnega plezanja. Arni se je pridno, res pridno, trudil na Bledu na hokejskem taboru, midva pa v okoliški plezališčih. Primož je dobil za nagrado Žensko v Bohinjski Beli, jaz Poper in sol v Kupljeniku, mali[...]

AO Tržič - Smer financarjev v Rosskoflu

Dobra skala, enostavna logistika in priporočila plezalcev so bili razlog, da smo obiskali Karnijske Alpe. Cilj je bila SV stena Rosskofla (Monte Cavallo di Ponteba, 2239m), kjer je kar nekaj lepih in zanimivih smeri. Enostaven dostop s planine Winkel pod steno vodi prek macesnovih gozdičkov in čudo[...]

AO Jesenice - Vršac – Onkraj resničnosti

Prejšnji teden je Bor predlagal, da bi se v sklopu SMAR akcije v Trenti podala v S steno Vršaca. V isti sapi je predlagal smer Onkraj resničnosti. Sam sem zaradi osredotočenosti pisanja magistrske naloge hitro pristal na predlog, ne da … Beri naprej →[...]

AK Črna - Julijska plezarija

Sivi ideal, Jerebica – VI/V+, 450 m 12.7. smo z Miho in Simonom (APD Kozjak) splezali smer Sivi ideal v južni steni Jerebice. Smer je res idealna – lepa in konstantno težka😁, zaradi dežja dan prej pa je bila tudi precej mokra, v enem cugu je preko nas tekel majhen slap. Herlec-Ko[...]

AK Ravne - Veliki Klek in JZ greben Stüdlgrat

AO Cerkno - Aschenbrenner v Travniku (VI,800m)

V soboto sva se z Logarjem ob ne preveč prespani noči v spalki na Vršiču dokaj zgodaj podala proti Slemenovi špici ter se spustila proti Tamarju od koder se že vidi stena Travnika. Nekje na poti nato zaviješ po grapi do vstopa v smer. V gojzarjih sva plezala do kamina. Zelo hitro sva priplezala do [[...]

Šaleški AO - Sladka skrivnost Krofičke

Ko sem že mislil, da bo dan potekal tako, kot vsak drugi sva z Jernejem naredila plan, da popestriva popoldne. Med vožnjo v Logarsko dolino sva neprestano pričakovala padec zunanje temperature, ki se na žalost ni zgodil. Odpraviva se proti koči… Preberi več →[...]