Plezanje in alpinizem
Vsi alpinistični odseki

AO Železničar - Družabni večer: KAZIMIR DRAŠLAR - MIKEC

V sredo, 22. maja 2019, ob 20.00 vabljeni na predavanje Kazimirja Drašlarja, ki bo predstavil svojo alpinistično pot in oranje ledine na himalajskih odpravah ter se dotaknil tudi procesa prilagajanja na višino. Alpinist, jamar in biolog Kazimir Drašlar, za prijatelje in znance Mikec, je v alpinistič[...]

PK Rimske Toplice - Ninino in Tinkarino praznovanje rojstnega dne

Maj je pri nas čisto rojstnodnevni - dva vikenda in dve praznovanji dveh plezalk.  :)Najprej smo 8 let proslavili z Nino, ki je tudi svoj lanski rojstni dan preživela v naši družbi in očitno je bilo tako fajn, da se je letos ponovno odločila za plezalne dogodivščine. Naslednjo soboto pa smo 10 svečk[...]

PK Rimske Toplice - Zaključek Vzhodne lige 2019

Včeraj smo s tekmo hitrosti v Celju zaključili letošnjo Vzhodno ligo. Naši tekmovalci so se super odrezali in večinoma postavili svoje osebne rekorde, odlična pa je bila Klara Kovač, ki si je pridirkala 2. mesto v B-skupini in 3. mesto absolutno. Po petih tekmah, ki so sestavljale Vzhodno ligo 2019,[...]

Šaleški AO - SPOT 2019 LIGA SMREKOVEC

Planinsko društvo Šoštanj organizira orientacijsko tekmovanje, lahko se preizkusite v znanju orientacije. Več info na: http://www.pd-sostanj.si/aktivnost_prikazi.php?pid=7600[...]

AO Kranj - Everest

Na današnji dan, točno 40 let nazaj sta ob 13.51 uri Andrej Štremfelj in Jernej – Nejc Zaplotnik kot prva Slovenca stopila na najvišji vrh sveta, Mount Everest, zavidljivih 8848 m visoko. Vzpon sta opravila po prvenstveni smeri, Zahodnem grebenu, ki ima vse do danes eno samo ponovitev. Ta odpr[...]

AK Ravne - Naši spet na stopničkah!

Včeraj ob 18:26 · Katja Planinc sporoča na FB, da je bila naša mladež zopet izvrstna. Po nasmejanih obrazih tekmovalk in trenerke,  ter začudenem Žana, zgleda, da se le pobič ne zaveda čisto novega VELIKEGA uspeha. This is how we roll.  Zadnja tekma VL 2019, Celje, hitrost.  Žana Gliebe 1. mesto (st[...]

FreeApproved - V meglo zavit Staničev vrh

Ob ležerni uri smo se napotili v Kamniške pred napovedanimi dežnimi kapljami in prve ure še uživali delno jasno vremensko napoved, kmalu nad tolmuni pa nas je zajela nizka oblačnost in megla, tako da je bilo po grapi polni drobirja in nekaj gnilega (svežega) snega bolj pestro. Greben je bil do vrha [...]

Šaleški AO - Delovna akcija v Florjanu v nedeljo 19.5.2019

Vsi člani odseka vabljni na delovno akcijo v plezališču Florjan. Delovna akcija bo v nedeljo 19. maja 2019 od 9. ure dalje. V načrtu je košenje trave, odstranjevanje grmovja pod smermi, čiščenje smeri ter pregled in urejanje podestov. S sabo… Preberi več →[...]

Šaleški AO - Avstralija, potovanje in plezanje

Potovanje po jugovzhodni Avtraliji bosta v četrtek 16. maja ob 20. uri v Lučki predstavila Jure Vrhovec in Tanja Ramšak. Spoznali boste avstralska mesta, plaže, kenguruje, najvišji vrh Avstralije in seveda tudi nekaj plezanja. Vljudno vabljeni![...]

AO Kranj - Korzika – Ride like the wind

»Prelepa zelena begunjščica, zame najlepša si vseh gora…«   Je odmevalo v polanskem avtu, skupaj z ubranim fušanjem 5 zaspanih glasov. Ob kombinaciji petja, ekstra pekoče medice, dobre volje in preklinjanju italijanskih dilatacij smo se hitro znašli na pekočem asfaltu v Livornu. Tam smo se prvi[...]

Turna Rit - Obdobje Malteških vitezov 2019, No.1

A bodo cesto na Koelnbrein jez res odprli? Šlo je za las. Težko pričakovanje lepe ture na otvoritveni dan se je skoraj sfižilo. Čakala sem že večer prej, a cesto so odprli šele naslednje jutro 7:30! Izplačalo se je stati pred tunelom uro in pol, saj je zgoraj presenetila prava debela zima. Jezero je[...]

AO Nova Gorica - Prvomajska Paklenica

Na odseku nekako velja tradicija, da se za prvomajske počitnice pleza v Peklenici na Hrvaškem. Tradiciji, zadnjih nekaj let, nismo množično sledili, vendar se je letos vse poklopilo in spet se je zbrala druščina: Drejc, Danjela, Rok, Maja in David, moja malenkost ter ”pridruženi član” Ro[...]

Alphut - Paklenica 2019

Na slovenski alpinistični sceni je že dolgo uveljavljena tradicija prvomajska Paklenica. Zato smo se člani AKISB tudi letos odpravili tja. Eni prej, drugi pa smo se priključili par dni kasneje. [...]

Alphut - Emina prva 8c+

Ema Seliškar je v sredo v plezališču Kotečnik preplezala 37 metrsko smer Beautiful pain, ocenjeno z oceno 8c+. V ne ravno idealnih pogojih - v vlažnem vremenu in "mastni" skali – ji je v ta dan petem in skupno devetem poskusu uspelo vpeti vrh smeri, po tem, ko je posku[...]