Plezanje in alpinizem
Vsi alpinistični odseki

FreeApproved - Niederer Prijakt v Visokih Turah

Zadnjo zimo smo med plezanjem Trojke nad Jezerskim spoznali avstrijsko navezo, s katero smo si izmenjali podatke. Tako sem nekaj dni nazaj zasledil objavo enega izmed članov te naveze, da so v severni steni Prijakta odlične zimske razmere. Malo sem pobrskal po netu, dobil še nekaj informacij o turi [...]

AO Jesenice - Skupna tura treh vrhov

Prva skupna tura alpinistične šole je za nami in to kljub rekordno nizki udeležbi glede na rekordno število vseh prijavljenih tečajnikov letošnje AŠ. Na opevani Viševnik smo se povzpeli po romarski poti, ki pa tisto nedeljo ni bila deležna velikega … Beri naprej →[...]

AO Kranj - Kostanjev piknik

Obveščamo, da bo v četrtek, 22.11.2018, v prostorih odseka in pred njimi potekal tradicionalni vsakoletni Kostanjev piknik. Predavanja ta dan ne bo. Piknik pa se začne po rednem tedenskem sestanku. Vabljeni![...]

FreeApproved - Srednja Ponca v megli nad Tamarjem

Aladin je še zjutraj kazal ugodne razmere za pobeg na lepše v gore, a vreme tokrat res ni sodelovalo. Deseterica se nas je odpravila v Tamar, konkretno na Srednjo Ponco. Nekaj let je že minilo od zadnjega obiska, a pot je še vedno strma, celo bolj kot se je spominjam. A nič ne de, tako hitro smo pri[...]

AK Ravne - Tudi v Ospu je bilo mrzlo

Ker so vremenoslovci za konec tedna napovedali hiter padec do nedavnega za jesen nenavadno visokih temperatur, sva se z Ikijem podala na Primorsko. A tudi tam je bilo mrzlo. V desni del osapske stene v tem letnem času sonce ne posije, tako, da se nama je pošteno zanohtalo v prvem raztežaju Italijans[...]

AO Kranj - Gola megla

Na toplo sredo sva s Katarino optimisticno korakala mimo v meglo odetega Kogla in nato jezno nadaljevala se mimo enako oblecene Skute.  Nad vremenom sem bil tako razpizden da sem za ponovitev vaje nastimal Janeza in na mrzli petek sva jo spet masirala po Gamsjem skretu. Pod smerjo sva navlekla nase [...]

PK Martinček - [Poročilo] 6 ur Barnika 2018

»V središču Vuhreda na nadmorski višini 340 m je na orehu na desni strani ceste pod gostiščem Markač smerna tabla, ki označuje začetek poti proti Janževskem vrhu. Tabla nam kaže smer levo proti gasilskemu domu in vlečnici Vuhred. Pri vlečnici prečkamo progo in se začnemo strmo vzpenjati proti kmetij[...]

Šaleški AO - Teden plezanja za osnovnošolce

Pretekli teden je bil na osnovni šoli Šoštanj ta veseli teden, oziroma uporaba plezalne stene. Predvsem za tiste iz nižjih razredov, saj se tovrstnih ur telovadbe večinoma zelo veselijo. Od ponedeljka 5., pa do petka 9. novembra smo za vse… Preberi več →[...]

PK Martinček - 6 ur Barnika – rezultati

Poročilo prireditve je v pripravi. Do takrat objavljamo rezultate 6 ur Barnika 2018. Povezava – detajlni rezultati glede na posamezen vzpon: https://goo.gl/YtDi5i Št. Ime Priimek Spol Klub Št. opravljenih vzponov 1 Aljoša Smolnikar M 11 2 Matej Končnik M PK Martinček 10 3 Dejan Tajnik M 9 4 Mi[...]

AO Kranj - Prvi večraztežajni vzponi – skupna tura AŠ Kranj

Pretekli vikend smo se tečajniki odpravili v Osp, kjer je marsikateri od nas zelencev prvič preplezal večraztežajno smer. Pogoje za to smo imeli več kot odlične, namreč vreme nam je postreglo z ugodnimi temperaturami, skala se ni zmočila in tudi veter nas ni majal med plezanjem (tisti, ki so bili de[...]

PK Rogaška Slatina - Izlet v Plezalni center Ljubljana

V soboto, 24.11.2018 Plezalni klub Rogaška Slatina organizira plezalni izlet v Plezalni Center Ljubljana (Pesarska cesta 10, 1000 Ljubljana). Za varnost in vodenje na izletu bomo poskrbeli izkušeni inštruktorji športnega plezanja. Pred plezalnim centrom...[...]

AK Ravne - PRODAM

PRODAM: La Sportiva, Nepal extreme woman, št. 40 1/2, ženski športni čevlji. Čevlji so primerni za visokogorje, ledno plezanje (avtomatske dereze). Prodajam, ker so mi preveliki okrog gležnjev. Na nogi sem jih imela parkrat v eni sezoni. So v original embalaži in shranjeni v suhem prostoru. Cena 190[...]

AK Ravne - Krompirjev Bribir

V Bribirju še vedno ni zmanjkalo plezalnih izzivov in neodkritih letal, zato je bil načrt za krompirjeve počitnice jasen. Letošnja ekipa je bila običajna: Miha, Bica, Manjana, jaz in nova članica Šnola. Vse skupaj se je začelo tradicionalno v soboto zjutraj ob 7. uri na Javorniku s pakiranjem v avto[...]

AK Vertikala - Tko se jača

V nedeljo smo šli brusit gumo v plezališče Armeško. No, v resnici smo šli preveriti, če je Nejc v soboto na delovni akciji lepo pograbil potke… Plezališče je res lepo urejeno, poleg tega nas je pa že na poti iz turobne Ljubljane pozdravilo sonce, da smo v kratkih rokavih nabirali vitamin D. Ja[...]

AK Ravne - Iz učilnice v »svet višje potencialne energije«

Večraztežajka prvič (drugič) – alpinistična šola 2018 Kot že zapisano, smo se zaradi objektivno-subjektivnih razlogov  razdelili v dve skupini, ena je šla na Raduho, druga pa … Dobili smo drugi sklamfek, kakor je zapisal njegov avtor Aleksandar Djordjević, ki je kot svojo prvo večraztežajko pr[...]

AK Ravne - Večraztežajka prvič (prvič)

Alpinistična šola 2018. Dost mamo teorije, telovadnice in plezališč, gremo v hribe! Zaradi objektivno-subjektivnih razlogov smo se razdelili v dve skupini, ena je šla na Raduho, druga pa … No, počakajmo, da dobimo še drugi opis. Tale z Raduhe je Natašin (Nataša Rataj je ena najbolj zagretih te[...]

Šaleški AO - Delovna akcija v Šoštanju uspešno zaključena

Bolder stenca v Šoštanju je očiščena, na novo opremljena z grifi in pripravljena za nadaljnjo uporabo. V petek in soboto smo udeleženci delovne akcije odstranili grife in tvorine s stene, jih oprali, oprali stenco in očistili blazine in hodnike ter… Preberi več →[...]