Plezanje in alpinizem
Vsi alpinistični odseki

AO Kamnik - 18.05.2018: Knjižnica - seznam gradiv 2018

Rdeče obarvanih knjig trenutno ni v knjižnici! Pri vseh knjigah je zapisano tudi ime člana, ki naj bi knjigo imel. Vse, ki posedujete gradivo knjižnice AO Kamnik, naprošamo, da le to v najkrajšem možnem času vrnete na svoje mesto, saj bomo le tako lahko kvalitetno izvajali njeno posla[...]

AO Kranj - Obnovitveni seminar letne tehnike 20.5.2018

Obnovitveni seminar bo potekal v nedeljo, 20.5.2018, v plezališču pod Krvavcem. Začnemo ob 8.00. Seminar je namenjen vsem članom AO Kranj. Po seminarju lahko manever tudi izvajate, zato prinesite opremo, ki jo potrebujete. Predviden program: Dvig padlega soplezalca + spust s ponesrečencem Spu[...]

Šaleški AO - IZ DRUGE PERSPEKTIVE

Ko si človek nakoplje na rame (pre)številne obveznosti, potem si tam, ko kronično zmanjkuje časa za karkoli drugega … in prav to se dogaja letos, verjetno ne samo meni. Kljub občutkom, da sedaj se bo pa le en mal umirilo,… Preberi več →[...]

AO Železničar - Družabni večer: NEVARNO PROTI VRHOVOM

Vabimo vas na 8. družabni večer sezone 2017/2018. V sredo, 23. 5. 2018, ob 20:15, bomo v PCAOŽ gostili Janija Beleta, ki nam bo predstavil vsebino svoje knjige Nevarno proti vrhovom. Jani Bele je poleg drugega gornik, alpinist, alpinistični inštruktor in gorski reševalec. 25 let je bil načelnik Podk[...]

AO Kranj - Skupna tura – Meteora

Na poti do Meteore smo se najprej ustavili v Prelepu.   Skupna tura je uspela, šlo nas je 9 (5 Kastelicev in 4 Prinčiči). Metoera res nikoli ne razočara.  Kljub temu, da smo plezali vasak dan se f’fkov in krompirjev nismo naveličali. Mene je začarala že prvič in me je popolnoma navdušila [...]

AO Jesenice - Še enkrat Glinščica

V nedeljo sva s Saro zopet odšla v Glinščico. Nad Slavnikom so se že dopoldne grmadili nevihtni oblaki, nad Trstom je bilo nebo še vedro. Splezala sva Veliki raz 5c, 130m (La Grande). Klasična, večraztežajna smer slavnega Comicija je v … Beri naprej →[...]

AK Ravne - Kruder in Vezonik tudi na Kitajskem skupaj na stopničkah

Kruder in Vezonik tudi na Kitajskem skupaj na stopničkah V soboto v Ljubljani Triglav The Rock 13. maj 2018 ob 13:37 Taian (Kitajska) – MMC RTV SLO Športna plezalca Jernej Kruder (2.) in Gregor Vezonik (3.) sta na tekmi svetovnega pokala v balvanskem plezanju v Tajanu (Taian) stopila na stopni[...]

FreeApproved - Prvomajska Kreta

Kreta je otok visokih gora, globokih sotesk ter čistega morja zato smo so odločili, da jo bomo med letošnjimi prvomajskimi prazniki dodobra raziskali. Z letalom smo poleteli iz Benetk v Hanio, manjše mesto na zahodu Krete. Naslednji dan smo se odpravili na skrajni severozahodni rt Krete, slikovito [...]

Alphut - Portugalska 2018

V četrtek, 3. 5., smo se Ema, Boštjan, Tomaž in jaz odpravili na Portugalsko na tekmo Evropskega mladinskega pokala v balvanih, ki smo ga združili s plezanjem. Tja smo se odpravili iz dunajskega letališča, do katerega nas je pripeljal Boštjan. Z letalom smo se odpravili [...]

AK Slovenska Bistrica - Portugalska 2018

V četrtek, 3. 5., smo se Ema, Boštjan, Tomaž in jaz odpravili na Portugalsko na tekmo Evropskega mladinskega pokala v balvanih, ki smo ga združili s plezanjem. Tja smo se odpravili iz dunajskega letališča, do katerega nas je pripeljal Boštjan. Z letalom smo se odpravili prot[...]

FreeApproved - Tristo metrov plezanja nad Tržičem - Bela Peč

Danes sva z Gregatom obiskala Belo peč. Vzorno urejen kotiček naših hribov, ki sem ga doslej obiskal le enkrat na začetku svoje plezalne poti. Po hitrem dostopu sva se prav tako hitro navezala in po prvih počasnih metrih prve smeri le prebudila zarostane sklepe in mišice in potem šibala kot dobro na[...]

FreeApproved - Tračarije v južnih pobočjih Planjave

Lepo osončena južna pobočja Planjave so v pomladnem času kot nalašč za pomladno razmigavanje v skali. Planjava je velika in široka gora in ponuja kup različnih manjših in večjih skalnatih strmin v katerih je mnogo plezalnih smeri. Robi, Nejc in jaz smo šli razmigat kosti na sonce in zaplezali v Trač[...]

AO Kamnik - 11.05.2018: Iz Patagonije

Z Janezom sva se poleti odločila za obisk Patagonije. Dolgo časa sva se odločala katero področje obiskati. Sam sem bi že dvakrat v gorah nad El Chaltenom, zato sem si želel plezati še v drugih območjih. Na koncu sva se soglasno odločila za obiska parka Torres del Paine.novice[...]