Gorsko reševalna zveza Slovenije
GRS - vse novice

GRS Maribor - Predstavitev delovanja GRS Maribor, Ribnica na Pohorju

Na četrtkovo popoldne 7.3.2024 so člani GRS Maribor prispeli v Ribnico na Pohorju, kjer jih je čakala izvedba predstavitve delovanja GRS/GRZS domačim osnovnošolcem ter njihovim gostom na obisku iz Nemčije. Naši reševalci so urno vzpostavili tri predstavitvene točke po katerih so učenci izmenjajoče k[...]

GRS Maribor - Zimsko usposabljanje: Tehnika reševanja, Pesek

Kot je že zadnje čase navada, je naše reševalce 9.3.2024 tudi tokrat pričakalo zimsko pohorsko jutro, kot nalašč naročeno, da pripravi ustrezno-realne razmere za zimski del usposabljanja reševalnih tehnik GRS-ja. Dogovorjen zbor in pozdrav je bil pred GRS kočo na Pesku, kjer so nas ob osmi uri priča[...]

GRS Maribor - Intervencija: Padec kolesarja, BikePark Pohorje

Na včerajšni dan 26.2.2024 so člani GRS Maribor sodelovali v reševalni akciji padlega ter poškodovanega kolesarja na pohorski BikePark progi, kamor so prispeli ravno iz zaključenega dežurstva na smučišču in nadaljevali svoje reševalno poslanstvo. Pričevanje našega, na kraju nezgode prisotnega GRS re[...]

GRS Maribor - Tradicionalni Šisernikov pohod, Dravograd – Kremžarjev vrh.

Na februarsko sobotno jutro 24.2.2024, so naši člani nudili reševalno spremstvo na tradicionalnem Šisernikovem pohodu, katerega trasa je potekala iz Dravograda na Kremžarjev vrh. Pohodniki so se zbrali ob osmi uri v Dravogradu, od koder so naši člani peš ter v kombinaciji z intervencijskim vozilom, [...]

GRS Maribor - Predstavitev delovanja GRS Maribor, Kope SKI resort

V našem društvu GRS Maribor se še kako zavedamo pomembnosti približanja tematike gorskega reševanja ter medsebojne pomoči mlajšim generacijam, saj si brez njih obstoja le-te ne predstavljamo, zato so naši člani v mesecu januarju ter februarju na SKI resort Kope izvedli 4 terminske predstavitve kar 1[...]

GRS Kamnik - Planinstva se ne moremo učiti preko spleta

... in za sabo smo zaprli vrata že več kot 20. tečaja varnejše hoje v gore. Niti ne štejem več. Vsako leto sem presenečen nad odzivom, pozitivno. Tokrat smo se združili člani GRS Kamnik in Planinske zveze Slovenije ob sodelovanju z zavarovalnico Generali in projektom ZAME.Tako smo se v[...]

GRS Maribor - Spremstvo na tradicionalnem pohodu na Črni vrh iz Mislinje

Novo koledarsko leto se je pričelo mirno, namreč naši člani GRS Maribor smo se na osrednji slovenski kulturni praznik 8.2.2024, kot reševalno spremstvo, udeležili tradicionalnega pohoda iz Mislinje na Črni vrh, ki ga je organiziralo planinsko društvo Mislinja. Skupino 150-ih pohodnikov so naši vrli [...]

GRS Kamnik - Nočno reševanje mladega para s Češke nad Žmavčarji

Sonce je ravnokar zašlo in s svojimi poslednjimi žarki tistega dne barva zasneženo kuliso najvišjih vrhov Kamniških Alp. Dan se je prevesil v večer, teden pa se počasi preveša v drugo polovico. Nekateri so se ravno vrnili z dela, drugi so si že izpraznili glavo z opravlje[...]

GRS Kamnik - RAZPIS I Tečaj varnejše hoje v gore v zimskih razmerah 2024

Tečaj varnejše hoje v gore pozimi je namenjen vsakdanjim obiskovalcem gora v zasnežene gore, kot tudi tistim z več izkušnjami. Vabljeni tudi planinke in planinci inPlaninec, inštruktorji planinske vzgoje pri Planinski zvezi Slovenije in vsi, ki se čutite odgovorni, da osvežite s[...]

GRS Maribor - Intervencija: Onemogla oseba, Trije Kralji

Na predzadnji dan v letu ob 13.40 so bili reševalci GRS Maribor pozvani priskočiti na pomoč onemogli osebi med Črnim jezerom ter Tremi kralji, pri kateri se je pripetilo nenadno bolezensko stanje. Ekipa GRS je na izhodišče na Osankarico prispela ob 14.50, kjer so pa ugotovili, da je helikopterska nu[...]

GRS Maribor - Božički iz heliporta

Praznični december je postregel še z eno poslastico za najmlajše. Par dni pred božičnim večerom so bili lahko priča čarobnemu dogodku v okolici Splošne bolnišnice Slovenj Gradec, iz heliporta so se namreč spustili božički. Preberi The post Božički iz heliporta first appeared on GRS Maribor.[...]

GRS Maribor - Spust GRS Božičkov iz heliporta, Slovenj Gradec

V prazničnem decembru smo člani GRS Maribor v sodelovanju z gasilsko enoto PGD Slovenj gradec, par dni pred božičnim večerom, postregli še z dodatno poslastico za najmlajše, namreč bili s(m)o priča tradicionalnemu spustu božičkov iz strehe/heliporta v okolici Splošne bolnišnice Slovenj Gradec, kjer [...]

GRS Kamnik - Namenite % dohodnine za kamniške gorske reševalce

Izredne razmere (v gorah)? Poškodovani? Izgubljeni? V stiski? Naredimo vse, kar je v naši moči da pomoči potrebne rešimo iz zagat. Naš čas podarimo, opremo, vozila in suho skladišče pa vseeno potrebujemo. Brezplačno nam lahko pomagate, če nam namenite del dohodn[...]

GRS Maribor - Vaja reševanja iz sedežnice Trije Kralji, Pohorje

Na ponedeljkovo popoldne 11. 12. smo reševalci GRS Maribor izvedli še zadnjo letošnjo vajo reševanja iz sedežnice, ta služi upravitelju smučišča kot del obveznega načrta reševanja, reševalcem GRS pa omogoča simulacijo realne reševalne vaje ujetih potnikov. Vaja in spuščanje is stebra je tokrat potek[...]

GRS Maribor - Vaja reševanja iz sedežnice Trije Kralji

Dne 11. 12. smo izvedli še zadnjo letošnjo vajo reševanja iz sedežnice. Tokrat smo se lahko preizkusili s spuščanjem iz stebra povsem nove sedežnice na smučišču Trije Kralji. Pretekli treningi so bili opazni, saj je uigrana ekipa hitro in strokovno izvedla vse manevre potrebne za varno evakuacijo lj[...]

GRS Maribor - Trening-vaja pripravnikov GRS Maribor

Na sveže, že skoraj zimsko sobotno jutro 25. 11. 2023, sta se pred picerijo Vagon v Mislinji pripeljala dva društvena vozila GRS Maribor, tokrat v izključno pripravniško-izobraževalne namene, saj smo pripravili trening-vajo za naše statusno najmlajše pripravnike, ki jih po treh letih staža in vpijan[...]