Osebne spletne strani in blogi
Vse osebne spletne strani

Snezak.si - razmere - Še enkrat pri Lucu

Znak za prepoved vožnje so prestavili (hvala dobrotniku) do začetka zvezno zasnežene ceste. Tako da je bila danes smuka pod/na Poliških Špikih možna OADA. A samo za tiste, ki smo zjutraj optimistično z avtom pogledali okoli vogala. Preko noči je krasno pomrznilo, že nekje na 1750 m sva morala menja[...]

Snezak.si - razmere - Okno

Nad Gilbertijem je bilo včeraj mogoče vsaj toliko turašev kot klasičnih smučarjev, a ker je terena veliko, ni bilo občutka gneče. Do Prevale je bilo trdo, a je šlo brez srenačev. Krnica je lepo speglana, a je v spodnjem delu prve izravnave nekaj plazin do dna. Tudi naprej do Sedla pod Prestreljeniko[...]

Gore Ljudje - Luigi Carrel

Luigi Carrel «il piccolo», detto Carrelino, era un meraviglioso insieme di gesti spontanei. Lui non cercava l'appiglio, era l'appiglio che gli si offriva. Lui non combatteva con il temporale, ...[...]

Gore Ljudje - Vrh z dvema radarjema

Jelena Justin : Zima je v hribih pokazala obraz v času, ko se bliža pomlad. Danes bomo obiskali Labotniške Alpe oz. pogorje Koralpe v Avstriji, ki mu po slovensko rečemo Golica. Ena lepa krpljarska ...[...]

Gore Ljudje - Nima Rinji Šerpa,

V svetu, kjer je večina najstnikov obremenjena z izobraževanjem in družabnimi dejavnostmi, se nekateri podajo na nenavadna potovanja. Nima Rinji Šerpa je mlad alpinist, katerega strast do plezanja ...[...]

Gore Ljudje - SkIran 2024: Alborz

Žal je bila tista zima neobičajno suha in topla, a izkušnja je bila vseeno dovolj obetavna, da sva kasneje z Marušo še dvakrat obiskala Iran, zdaj že prijatelj Hamid pa nas je ves čas vabil na ...[...]

Gore Ljudje - Dva tisoč ležišč v planinah

LJUBLJANA-Planinska zveza Slovenije je pripravila osnutek družbenega dogovora o financiranju sanacije, modernizacije, povečanja, vzdrževanja in gradnje visokogorskih planinskih postojank in ...[...]

Gore Ljudje - Kendal intervju: Steve McClure

Leta 2017 je ustvaril Rainmana , prvo britansko športno plezalno smer 9b  (5.15b). Pred tem pa je bil odgovoren za razvoj večine smeri z oceno 9a  (5.14d) v Britaniji. Čeprav je znan predvsem ...[...]

Gore Ljudje - Ledeniki vračajo

Nemški planinec se je septembra 1986 odpravil na pohod v švicarske Alpe - in nikoli več ga niso videli. Skoraj 40 let kasneje hitro taleči ledeniki razkrivajo njegove ostanke in pohodniško opremo. ...[...]

Turni klub Gora - Rodica (Jure_Munda, 17.03.2024)

Le stežka sem v četrtek Damjanu odpovedal svojo udeležbo. V naslednjih dneh pa se vabilu ni dalo več upreti. a Le redke zaplate snega so pričale o sneženju pred dobrim tednom dni. Dvigajoč se proti planini Suha, sva se sprijaznila z realnostjo tokratne zime, da bova na smuči stopila na planini. Tod[...]

Snezak.si - razmere - Princeska, dva Mušketirja in tri smučarske linije

Za nedeljo smo si začrtali različne smučarske ture. Princeska in Mušketir sta se odločila za smučanje okrgo Dolškega križa. Odločitev se je izkazala za odlično! Zjutraj smo veselo zakorakali do bivaka. V tem koncu je bilo na ta dan toliko gornikov in smučarjev, kot jih nisem videl na turah v Julijsk[...]

Tindi Zztopka - blog - PEŠ NA SVETO GORO IZ AJDOVŠČINE, 17.3.2024

Lani sem, ne vem kako, sfalila datum odhoda na Sv. goro, ma letos sem si prav na veliko pocahnala v koledar, da slučajno ne pozabim na ta lepi pohod. Odhod je bil letos za pol urce prej kot druga leta, ob 5.30, zato mi je bilo rečeno, da grejo (da ne grejo po cesti, ker bo še tema) iz Ajd[...]

Turni klub Gora - Studorski preval (Biofit, 17.03.2024)

Studorski preval, ki se se nahaja med Ablanco in Velikim Draškim vrhom, si le redki izberejo za samostojni cilj. Večina ima za turno smučarski cilj Veliki Draški vrh. Čeprav je bil V. Draški vrh mamljiv, je pozna ura je odločila o cilju. Pa tudi smuk iz Srenjskega prevala je omgočil dovolj lepih[...]

Snezak.si - razmere - Viševnik

Viševnik, štart na smučeh ob 9:20 na spodnji postaji vlečnice. Že tukaj so temperature nakazovale prepozno uro. Z Dušanom nato po klasiki do vrha, po južnem mokrem snegu. Odločitev pade, da greva po grebenu do Srenjskega prevala. Kjer se začneš spuščati s smučmi proti prevalu je potrebna večja previ[...]

Romana Ivačič - blog - Polzela - 13. 3. 2024

Vlak ob 7.33 in na njem nas 16 od Spoznavanja vrednot pri Društvu Univerza za tretje življenjsko obdobje Sevnica. Prestopamo v Zidanem Mostu, Foto: Marta Brežan.v Celju dobimo še dve sopotnici, potem pa malo počakamo na vlak proti Velenju, ki nas popelje do Polzele, kjer smo devet minut čez dev[...]

Turni klub Gora - GRAND PIC DE LA LAUZIERE (Lidija_Honzak, 16.03.2024)

GRAND PIC DE LA LAUZIERE, 2829m, 1460 višinskih metrov spusta Mednarodno srečanje alpinistk RHM Vrh se nahaja v Savojskih Alpah in je najvišji vrh po katerem se masiv imenuje -Lauziere. To je bila zame ena najlepših tur. Ves čas sem razmišljala kako bi sem pripeljala svoje prijatelje. Vzpon je dol[...]

Turni klub Gora - Pointe de Combe Bronsin (Lidija_Honzak, 15.03.2024)

Pointe de Combe Bronsin 2499m, 1200 višinskih metrov spusta Mednarodno srečanje alpinistk RHM Vrh se nahaja v Savojskih Alpah v masivu Lauziere. Ponuja nezahtevno in uživaško smuko. Na prostranih pobočjih lahko vsakdo najde svoj del nedotaknjenega in nezvoženega snega. Vriskanja in vijuganja ni b[...]

Turni klub Gora - Pic du Rognolet (Lidija_Honzak, 14.03.2024)

PIC DU ROGNOLET 2659m, 1358 višinskih metrov spusta, Mednarodno srečanje alpinistk RHM Vrh se nahaja v Savojskih Alpah v masivu Lauziere. Njegovo odprto J-VZ pobočje ponuja idealno smuko. Dostop je iz doline Tharentaise. Z avti smo se peljale po cesti, ki pelje na Col de la Madeleine in parkirale[...]

Snezak.si - razmere - A je lahko boljše? Težko!

Tako si je Aida odgovorila sama, ko sva slonela na palicah in iskala dodaten kisik, da sva zadihala od neverjetne smuke, dolge devet kilometrov.V soboto, ko smo v zadnjih kilometrih rinili proti Malemu Sadnigu in nam je bilo jasno, da se bo vreme zrihtalo, in bomo nabasali odlične razmere, sva z Rok[...]