Osebne spletne strani in blogi
Vse osebne spletne strani

Bojan Ambrožič (blog) - Vse ostalo ni pomembno

Na intervju o dolgem covidu na Radiu Slovenija sem po več mesecih pristal preprosto zaradi obupa. Ključni namen intervjuja je osveščanje o bolezni, ki jo v Sloveniji tako družba kot zdravniki skorajda ne poznajo. Odziv na ta intervju je bil zelo velik. Pretreslo me je, da mi je samo v enem dnevu naj[...]

Gore Ljudje - Najboljša reklama gre od ust do ust

Tatjana Letnar je kot dekle živela v Domžalah, se poročila in petnajst let živela v Kamniku. Ko je pri 38 letih prebolela raka na prsih, je s tremi otroki prišla na kmetijo v Brebovnico. Zdaj živi ...[...]

Gore Ljudje - Bo leto žabje ali mokro?

Pietro Lacasella se je prejšnjo soboto mudil na gori Zebio (1.717 metrov) na Plateau dei Sette Comuni. Kraj je bil prizorišče nasilnih bitk med prvo svetovno vojno in še vedno se vidijo ...[...]

Gore Ljudje - Rudijev spominski pohod

Pohod smo pričeli v vasi Prešnje, se povzpeli na Karkoš (453 m), nadaljevali na Staro Goro (618 m) in zaključili na Špiku (659 m). Na poti smo premagali približno petsto višinskih metrov in ...[...]

Gore Ljudje - Bilten - 19.04.2024

Vremenska napoved Četrtek, 18.4.2024 ob 18h Napoved za Slovenijo Popoldne bo spremenljivo do pretežno oblačno. Pojavljale se bodo krajevne padavine, možne bodo posamezne nevihte. Na ...[...]

Gore Ljudje - Tabor Paklenica 12.-14.04.2024

Vsega skupaj nas je bilo 22, od tega šest tečajnikov ki jih je Leon “uturil” v naveze izkušenim plezalcem, ki so nas zategovali na napetem štriku, da smo kaj fajnega lahko splezali tudi mi.  ...[...]

Gore Ljudje - Posodobitve na klasikah v Anića Kuku

...  Rio in Cvrčev steber (Franček Knez in Jože Zupan 28. in 29. aprila 1977 - takrat V A1 19 ur), sta oživljeni - povrnjeni v "alpinistično življenje". Normalni klini so nameščeni na obe smereh ...[...]

Gore Ljudje - Planinski vestnik - april 2024

Prvi intervju je s poljskima alpinistoma, s Krzysztofom Wielickim in Leszkom Chichyjem, ki sta preplezala mnoge osemtisočake, med njimi sta na vrhu najvišje gore sveta, na Mt. Everestu kot prva ...[...]

Gore Ljudje - Vzpon na Everest - 14

Prva je odšla Charlesova skupina, in sicer devetindvajsetega marca. Poleg njega so jo sestavljali še: Tom Bourdillon, Georg Band in Michael Westmacott. Nameravali so uporabiti obe vrsti kisikovih ...[...]

Gore Ljudje - Pozor!

Climb Istria : V Mišji peči je popustila še ena vponka iz fiksnih sistemov, tokrat v Oktoberfestu (8a). Previdno, tudi v Mišji peči so zadeve lahko nevarne! [...]

Turni klub Gora - ljubeljščica (Matjaž, 18.04.2024)

Zjutraj vstanem,si oči pomanem ,nataknem hlače in grem...Ja kam drugam kot na sneg. Na Lbelu parkiram in stopim na smučke.Vse do vrha Triangla zvezno,sneg z višino pridobiva na debelini in iz vrha se je danes prismučalo brez prask tudi nazaj do avta.Gor in dol sem hodil in smučal po servisni poti.O[...]

Gore Ljudje - S smuči v skalo

Lepo vreme in visoke temperature so vabile v skalo. Tako smo že skoraj tradicionalno odprli skalno sezono v prijetni, sončni in dobro opremljeni steni Breitwand nad vasico Dobrovje ob Miljskem ...[...]

Gore Ljudje - Virensova v Koglu

Kristina Drnovšek : Preteklo nedeljo, ko so bile temperature bolj podobne poletnim kot pa aprilskim, me je Dare peljal plezat mojo prvo "hribovsko" smer – Virensovo v Koglu. Zjutraj se ...[...]

Gore Ljudje - Bilten - 18.04.2024

Vremenska napoved Sreda, 17.4.2024 ob 18h Napoved za Slovenijo Zvečer se bodo plohe prenehale pojavljati, postopno se bo pooblačilo, ponekod na vzhodu pa bo oblačnosti manj. ...[...]