Osebne spletne strani in blogi
Vse osebne spletne strani

Snezak.si - razmere - Grebenska promenada

Spet lep dan, sonce, modro nebo in zasneženi vrhovi. Zveni že kar dolgočasno. Kaj naj turna smučarja Ž&M v takih razmerah počneta drugega, kot da gresta v breg. Čeprav imata za seboj že pet dni ne ravno mišje lahkih smukoturnih podvigov in sta že rahlo utrujena od neskončnega vijuganja, se vseeno od[...]

Turni klub Gora - La Schiara (Status_connected, 22.02.2020)

Dolomiti Bellunesi: Izhodišče je Caiada, 2,5h iz Ljubljane, dosegljiva po ozki asfaltirani cesti. Snega v južnih Dolomitih do višine 2000m praktično ni. A zato po kar smo prošli mi, so bile razmere dobre. Za več info. prosim, pišite avtorju prispevka. Kategorija: Razmere [...]

Ljudje Gore - Slovensko Planinsko Društvo - vstopnina v koče

Slovenski narod, 22. februar 1920Osrednji odbor SPD. je sklenil na svoji zadnji seji, da znaša vstopnina v koče osrednjega odbora in podružnic za člane 1 K in za nečlane 2 K. V planinskem hotelu Zlatorog ni vstopnine. Dijaki z dijaškimi izkaznicami plačajo 1 K vstopnine za vsak dan njihovega bivanja[...]

Snezak.si - razmere - Top tura v top ambijentu

Start iz Krnice ob 20:00. Do 1500m peš. Sa smuči do bohinjskih vratc, nato kratek spust do zimske sobe Vodnikovog doma. Drugi dan spust do Velikog polja i po Velski dolini do Hribaric. Sa Hribaric po dolinci na vrh. Spust v smeri uspona. Razmere top. Večinoma nekaj cm novega snega na trdi podlagi. 2[...]

Tindi Zztopka - blog - TRIS HRIBČKOV TOD NAOKOLI, 22.2.2020

Zjutraj sem šla najprej na moj hribček. Letos 50-ič. Krasen dan. Škoda, ker gre moj delat popoldne, bi lohk kam šli...Bem...Pridem domov. In me moj spravi nejki brez veze na obrate.O, mati, obuj si nazaj copate in jo mahni v svet...Še toško okoli pasu in bejži...In sem šla lepo na Kovk. Že kar [...]

Snezak.si - razmere - Uživaško vijuganje nad Mallnitzem

Končno zopet na smuči. Iz parkirišča smo se s taxijem peljali do parkirišča pod Jamnigalmom. Potem pa pot pod noge in proti slikoviti koči Peterbauer. Od tam se nam po dolini odprejo neskončne flanke Romatenspitze. Najprej smo vzpeli po senčnem delu doline proti prvemu robu. Prvi obiskovalci današ[...]

Snezak.si - razmere - Back-up plan

Zaradi gumidefekta pri Obervellachu sva izbrala back-up plan, saj se z eno letno gumo nisva želela voziti prav daleč naprej. Ob pol 8h na koncu Tauerntala ni bilo sledi o taksiju, zato sva se peš odpravila proti Jamnighütte. Tam so naju premamila JV pobočja pod Vorderer Geißlkopfom. Pristopno smučin[...]

Snezak.si - razmere - Ko si nad polnim Vršičem sam na vrhu

Ker sem bil med zadnjimi na Vršiču,je bilo težko najti parkirišče.Smuči sem nosil preko Vratc in še malo naprej,potem pa s smučmi na nogah na Veliko Mojstrovko.Potem sem po grebenu nadaljeval še proti Zadnji Mojstrovki,kjer ostal sam in ves teren sem imel zase.Razmere so še vedno odlične.Nekaj cm sn[...]

Bojan Ambrožič (blog) - Hochkreuz

Hochkreuz (2709 m) je šele tretja najvišja gora v pogorju Kreuzeckgruppe. Vendar ima od vseh najbolj osrednjo lego v masivu. Izhodišče za turo je isto, kot za Kreuzeck – dolina Wöllatal. Vendar je bila tokrat cesta še bolj ledena. Tako, da smo avtomobile pustili kar dober kilometer pred hidroe[...]

Snezak.si - razmere - Hochkreuz

Smuka je prvih par metrov z vrha Hochkreuza do sedla rahlo delikatna (ozek greben, kjer so vmes skale). Pod sedlom pa ni več strmo. Pravzaprav je obraten problem, saj večina spusta poteka po preveč položnem terenu. Sneg je bil večinoma trd in ponekod skorjast. Pod lovsko kočo in spodaj na cesti pa s[...]

Snezak.si - razmere - Odlično smučanje na Veliki gori

Z Klemnom sva se danes odpravila preko meje in to na koto Flaukogel oz. takoimenovanega "Avstrijski Matterhorn". S smučanjem sva začela tik pod skalnim vrhom. Smučanje v zgornji glavi preko vzhodne stene je bilo dobro, mestoma celo zelo dobro. V spodnjem delu stene pa je zavoljo spihanih delov zahte[...]

Snezak.si - razmere - Na turističnem in neturističnem delu BTC City

Za ogrevanje sva splezala po Butinarjevi (desni obvoz skalne zapore, odlične razmere) in nadaljevala čez vzhodne vesine na Veliko Mojstrovko. V trših razmerah (grifig) sva odsmučala nazaj po smeri (Marko je odpeljal tudi spodnji del: en meter abruč, ostalo udobno široko za vijuganje) in se ustavila [...]

Ljudje Gore - Koliko tehta sneg?

Jutro, 21. februar 1940Rahel, pravkar zapadel sneg je lahek in koristen, moker in zaledenel sneg pa težak in škodljivVprašanje, koliko sneg pravzaprav tehta, je v tej zimi, ki se izkazuje s tolikšno trdovratnostjo in tolikšno množino snega, pa zanimivo. Odgovor ni tako lahek, kajti sneg je po teži l[...]

Skrite poti - Plešasta gora

{field 1} {field 3} {field 2} Domačini spodaj ji pravijo kar Gora, v zgodnejši spomin pa je zapisana tudi kot Vrbanov vrh. Malo pod vrhom stoji cerkev Sv. Urbana zavetnika pastirjev, kjer lahko zazvonimo na zvonček, ki izpolni skrite želje. Od tod je doma tudi ime narcisi, tisti roži, ki jo na[...]

Snezak.si - razmere - Ledeni Stubeck

Napoved je bila lepa, pa jo je zagodel najprej zaprt Karavanški predor, nato pa še oblačnost in snežinke, ki je tudi Avstrijci niso napovedali tako zgodaj niti ne v taki meri. Zadnjih nekaj km je cesta zasnežena, mestoma poledenela, vendar se je dalo do koče priti normalno brez verig ali štirikoles[...]

Bojan Ambrožič (blog) - Mala, Velika in Zadnja

MOJSTROVKA. Ker je bil napovedano vetrovno vreme so odpadli Avstrijski hribi. Zato sem se sam odpravil na Vršič. Čez Grebenec sem se najprej povzpel na Malo Mojstrovko (avtocesta). Z vrha sem odsmučal dva zavoja do sedla in nato peš nadaljeval na Veliko Mojstrovko. Z Velike sem se po grebenu vzpel š[...]

Snezak.si - razmere - Super tura, ki ji spodnjih 200 m manjka 20 cm sneg

Samo flike snega na 1500 m visokem izhodišču niso obetale nič dobrega. Potem smo se brez opisa in gps sledi po spluženi cesti še malo lovili levo desno in ko so eni že obupali, so se vremena nam nenadoma razjasnila: tako dobesedno s soncem, kakor s pogledam na široke strmine, z našim ciljem Hochgrub[...]

Snezak.si - razmere - Mala, Velika in Zadnja

Čez Grebenec sem se najprej povzpel na Malo Mojstrovko (avtocesta). Z vrha sem odsmučal dva zavoja do sedla in nato peš nadaljeval na Veliko Mojstrovko. Smuka z Velike Mojstrovke je bila odlična. Sneg je bil nekakšna mešanica pršiča in krogljic – babjega pšena. Edini minus ture je, da nad Vratci za [...]