Osebne spletne strani in blogi
Vse osebne spletne strani

Gore Ljudje - Dvodnevni tabor

... v Kotečniku opravljali izpite iz športnega plezanja . Pretekli konec vikenda smo se tečajniki AŠ ter nekaj članov ŠPO Kamnik skupaj z inštruktorji odpravili na dvodnevni tabor športnega ...[...]

Gore Ljudje - Tek na Krim

Vabimo vas, da se udeležite tradicionalnega Tek a na Krim GRS Ljubljana, ki je posvečen našim preminulim tovarišem.  KDAJ?    Nedelja, 29. maja, ob 9.30 KJE?      Vrbljene – Krim ...[...]

Turni klub Gora - Pod Petereck (France, 15.05.2022)

Za cilj drugega dne v Malti sva izbrala smer proti Peterecku. Tokrat je bilo že zgodaj zjutraj veliko turnih smučarjev in srečala sva kar nekaj znancev in prijateljev. Snežne razmere so bile skoraj idealne - ravno prav omehčan sneg. Da ne bi teh razmer zamudila sva se odločila turo končati pod skala[...]

Turni klub Gora - Zaključek freeride sezone (Swiss, 15.05.2022)

Pozdravljeni! V nedeljo sem jo mahnil na Kanin kot zaključek te sezone. Bila je enkratna. Le tiste ogromne količine snega, ki sem ga vajen ni bilo. Pa vendar sem izkoristil kar je bilo možno. No v nedeljo pa je bilo najprej sproščeno po smučišču. Potem pa po nedelujočem smučišču na Pre[...]

Gore Ljudje - Bilten URSZR – 17.05.22

Ob 15.18 se je na območju Grintovca v občini Kamnik na poti na Grintovec izgubil planinec. Aktivirani so bili reševalci GRS Kamnik in Kranj. Nepoškodovanega planinca sta v dolino prepeljala ...[...]

Gore Ljudje - Za organe MK PZS

Mladinska komisija Planinske zveze Slovenije, na podlagi 19., 20. in 21. člena Pravilnika MK PZS razpisuje volitve za mandatno obdobje 2022-24. 1. Volitve se razpisujejo za: ...[...]

Gore Ljudje - AN - 17.05.2022

Skalnih vzponov v visokogorju je vse več, zaenkrat še v južnih stenah. Med novosti zadnjega časa spada prvenstvena smer v Klemenči peči. Marko Volk in Samo Supin sta tam preplezala novo smer med ...[...]

Turni klub Gora - Malta (Matjaž, 15.05.2022)

Včerajšnje zgodnje ustajanje je že po dveh urcah vožnje začelo vračati zamujene minutke v domači postelji z lepimi pogledi po dolini Maltatal.Tudi mi trije smo se med množico Slovenskih in Avstrijskih turnih veseljakov povzpeli do sedla pod Kolnbreinspitze.Razmere sta opisala že Aleš in France,jaz d[...]

Gore Ljudje - Okrešel hütte

Celjska sekcija DÖAV Koča na Okrešlju (kartoteka koče) Oddelek: Sekcija Cilli  Zgrajeno: 1874. s strani Štajerskega društva Celje:/ renovirana: 1887 in 1894 Ime: Okrešel- ...[...]

Gore Ljudje - Turnosmučarski piknik

V sredo, 25. maja, bo tradicionalni piknik in druženje turnih smučarjev. Pričetek ob 17. uri na prostoru Pri kozolcu v Podutiku. Na piknik ste vabljeni vsi, ki ste na kakršenkoli način ...[...]

Gore Ljudje - Janja Garnbret posadila

Olimpijska prvakinja v športnem plezanju se je odločila, da bo z zasaditvijo 200 dreves skušala izničiti svoj ogljični odtis iz olimpijske sezone 2021. Statistike na tem področju sicer ni, a ...[...]

Gore Ljudje - Bilten URSZR – 16.05.22

Ob 16.22 sta pri plezanju v Zeleniških špicah, občina Kamnik, tuja državljana na strmem pobočju zašla s smeri in obtičala v steni. Helikopter SV z dežurno združeno ekipo HNMP/GRS na krovu ju je ...[...]

Gore Ljudje - Bila nekoč je …

»Bila nekoč je složna klapa …« Na rob odprtju razstave ob 50-letnici Jamarske sekcije PD Tolmin Pesem, ki sta jo leta 1981 ubesedila Andrej Rutar-Kletnik in Andrej Fratnik, pripoveduje o ...[...]

Snezak.si - razmere - Skromno tudi pod kraljico Visokih Tur

Pričakalo nas je malo snega. Od jeza pa do zvezne snežne odeje smo dile nosili slabo uro in tudi čez sedlo pod Oberlercherjem in zgornji del žleba na škrbino Preiml smo lezli po kopnih skalah.Smučarija ni bila slaba, le jutranja kapa na vrhu ni in ni hotela izginiti.[...]

Gore Ljudje - Po dolgem in

Telefonski klic: ej a bi šla na Korziko za prvomajske, pritrdilni odgovor z druge strani v sekundi in že sva z Manco Vida (AO Radovljica) zmenjeni za trip. Doma na hitro zbijem leseno posteljo ...[...]

Gore Ljudje - Bilten URSZR – 15.05.22

V nedeljo bo sončno, zjutraj bo ponekod po nižinah kratkotrajna megla. Popoldne bo predvsem v hribih nastala kakšna ploha ali nevihta. Najvišje dnevne temperature bodo od 23 do 28 °C. V ...[...]