Osebne spletne strani in blogi
Vse osebne spletne strani

Turni klub Gora - Oberlercherspitze (Peter_UL, 19.05.2018)

Za končni izlet smo za spremembo izbrali levi kucelj, Oberlecherspitze. Vstati je bilo potrebno precej zgodaj, da smo lahko odpeljali iz Kranja ob štirih, krenili nekaj čez šesto in prehiteli napovedan dež po dvanajsti. Po prečenju jezu in spustu po nam novih stopnicah smo stopili na sneg kakih d[...]

Turni klub Gora - Koelnbreinscharte (AndrejL, 20.05.2018)

Prespali smo v hotelu s popolno oskrbo za 75 EUR (večerja in zajtrk tipa all you can eat). Hotel sicer stoji v Avtsriji, upravljajo ga Avstrijci,a so natakarji in strežno osebje Slovenci. zato komunikacija ni problem. Zjutraj smo se šele okoli 9.30 odločili, da gremo poskusit proti Koelnbrainu, saj [...]

Turni klub Gora - Oberlercherspitze (AndrejL, 19.05.2018)

Glede razmer je Petrov včerajšnji opis ustrezen. Smo se srečali na vrhu. Mi trije smo nekoliko kasneje začeli in nekoliko kasneje prišli na vrh. Pol ure prepozno, saj so oblaki že prekrili nebo in smo pri smuki težko ugotavljali, kje je spodaj in kje zgoraj. Včasih pa tudi nismo vedeli, kje je levo [...]

Bojan Ambrožič (blog) - Oprema za na Elbrus

Elbrus je 5642 m visoka gora. V primerjavi s Himalajskimi orjaki, to sploh ni tako zelo visoka gora. Vendar Elbrus za svojo višino velja za izredno mrzlo goro. Tako hladno, kot je vrhu Elbrusa je v Himalaji povprečno šele na višini ca. 7000 m. Govorim o temperaturah okoli minus 30 °C. Kot zanimivost[...]

Ljudje Gore - Maj v planini

Krvave viteške borbe ruševcev Jutro, 19. maj 1938Ko v dolini pomlad boža prvo cvetje, ko privabi sonce iz spanja čebelo in zapleše prvi rumenokrili metulj, v planini še mogočno kraljuje zima. Ko pa prične v planino stopati pomlad in se po gozdovih, četudi so še zasneženi, oblačijo posamezne buk[...]

Bojan Ambrožič (blog) - Krog: Storžič-Srednji vrh- Sv. Jakob

Nestanovitnega vremenu s popoldanskimi nevihtami še vedno ni videti konca. Edina rešitev je zelo zgodnji odhod na turo. Midva sva danes začela hoditi že ob tretji uri zjutraj. Z Mač sva se vzpela na Kališče in potem čez Bašeljski preval na Storžič.  Noč je bila zvezdnata in popolnoma jasna. Eno uro [...]

Turni klub Gora - Kölnbreinspitze (Marina, 19.05.2018)

Naša ekipa se je že včeraj zvečer odpravila od doma in smo prespali v planinski koči nekje na sredi poti od rampe do izhodišča. Tako smo lahko zjutraj štartali nekoliko bolj zgodaj in zato imeli tudi lepše vreme kot Mišo in Barbara. Gor grede je bilo zelo trdo in so bili srenači neobhodno potrebni, [...]

Turni klub Gora - Jalovčev ozebnik (Tomaž, 19.05.2018)

S kolesom iz Planice ob petnajst do šestih, do koder je paš šlo. Morda bi šlo lahko celo do snega, pa je bilo podrto drevje le prevelika ovira na poti. Naprej seveda peš in nato na smuči in po snegu, ki se zvezno začne približno na višini 1300 metrov. Do tja smo rabili približno uro in pol od avta. [...]

Turni klub Gora - Kölnbreinspitze (Mišo_Jenčič, 19.05.2018)

Sneg se začne takoj ob cesti. Gaz je na začetku po nepotrebnem potegnjena visoko v pobočje, ker je potem treba dvakrat snemati smuči. Če greš po dolini, je mimo prve kopnine zasnežen prehod, preko druge pa se v spodnjem delu da na smučeh, ker je trava (10 m). Žleb je bil zjutraj trd in zelo razrit; [...]

Turni klub Gora - Jugova (Primoz_Vrhovnik, 17.05.2018)

Sneg se začne na koncu ravnice ,kjer se usmeriš levo proti trem macesnem. Prehodi pod tremi macesni so vsi kopni. Nad tremi macesni je sneg lepo predelan, imel sem 5 cm novozapadlega belega. Ob vstopu v grapo je srednje velika razpoka, vendar se da lepo preko nje oziroma še lažje ob skrajno desnem r[...]

Turni klub Gora - Kölnbreinspitze (MajaLusina, 18.05.2018)

Pa smo našli čas, da smo odšli v dolino Malte. Parkirali pri koči Kölnbreinstüberl in približno ob 7.15 pričeli s hojo. V spodnjem delu je smuči potrebno nesti čez dve »flikce« kopnega. Vreme ni da ni – od rahlega sneženja in megle vse do sončnih žarkov (pojavili so se le 2-krat). Vidljivost j[...]

Ljudje Gore - Jurja za medvedovo kožo

Lovci pripravljajo puške za pohod na Menino Kamnik, 17. maja 1938Pomlad se je letos zakasnila v planinah. Komaj so se razpodile megle in se je v marcu pod blagimi žarki pomladnega sobica pričela topiti debela snežna odeja, so spet zapihale mrzle severne sape in namedle novo plast snega. Veliki rjavi[...]

Nacetov blog - Vipava – Steber in Veseli Matiček

V začetku aprila sva z Blažem obiskala Vipavo in v neposredni bližini ferate Gradiška Tura splezala smeri Steber in Skriti raz. Stene nad Vipavo so idealen kraj za spomladansko vplezavanje. Prijeten ambient z razgledi na celotno vipavsko dolino pa nikoli ne razočara. Za začetek sva plezala smer Steb[...]

Ljudje Gore - Gora in gorska pokrajina

Umetnostna razstava v Jakopičevem paviljonuJutro, 18. maj 1938Edo Deržaj je skoro novo ime v našem slikarskem svetu, vendar ima že svojo zgodovino: nekaj razstav in povest o mladem talentu, ki ne vzdrži v svojem okolju ter obesi na klin državno službo, da bi služil drugim ciljem-vzgibom svoje notran[...]

Turni klub Gora - Huayna Potosi, 6088m (Aleš_S, 04.05.2018)

Po počitku na soli, med lagunami in flamingi sva se vrnila v La Paz in šla pogledat hišno goro, ki je verjetno eden izmed najbolj obleganih šesttisočakov. Iz sedla Zongo sva šla do višinskega kampa na višini 5260m. Tu se je začel tudi sneg. Spet v nečloveško zgodnjih urah začneva vzpon. Na koncu se [...]