Osebne spletne strani in blogi
Vse osebne spletne strani

Bojan Ambrožič (blog) - Rokovnjaška planinska pot

Rokovnjači so bili razbojniki, plenilci popotnikov v 18. in 19. stoletju. Zadrževali naj bi se na Gorenjskem in Črnem grabnu – dolini po kateri, danes poteka štajerska avtocesta.  Rokovnjaška planinska pot zato poteka po hribih in gričih okoli te doline. V celoti je dolga okrog 60 km in ima 13[...]

Turni klub Gora - Osojščica (Miha_D., 09.12.2018)

Osojščica za ljubitelje foto stripa!! Preberite prvi turno smučarski strip na sončni strani Alp. Nepozabno, neponovljivo, samo za vas ekskluzivno! Ponavljanje je mati učenosti. S tem motom se je turnosmučarska četverica spet zapeljala pod Osojščico in jo kanila naskočiti po osojni strani. A glej [...]

Turni klub Gora - Kanin po dolgem in počez (Darja_Zaplotnik, 08.12.2018)

Na koncu se je izkazalo, da je bilo načrtovanje ture res izjemno uspešno, beri sveže zasnežene flanke, vse nepodpisano, mir in tišina, sonček, nikjer nikogar...popoln dan v prima družbi. Gondola je obratovala, slovenski del Kanina je bil zaprt, prav tako smučišče pod Gilbertijem (koča odprta), ki[...]

Snezak.si - razmere - Kanin uber Alles

Odlična smučarska v Kaninskem pogorju. Štartali iz Selle, smučali okrog Kanina se povzeli do Prestreljeniškega balkona, se spustili na polno in prismučali nazaj do avtomobila. Vmes je padlo še nekaj treninga po strmem ledu. Darji pa za idejo dolžen pijačo, Marku pa za konkreten namig. #Fluckski[...]

Snezak.si - razmere - Sella Nevea - Kanin

Še dobro, da sem opis in slike od Darje videl šele po turi...ker danes ni ostalo kaj dosti od pršiča. Vseeno pa kar nekaj smučarije in hoje, zagotovo največ daleč okoli.Naj dodam samo, da se po levem kraku pešaka cca 250m do snega, za smučanje je pa bolje izbrati desni krak (gledano navzgor), kjer č[...]

Snezak.si - razmere - Kanin all over

Včerajšnjih razmer ni več, zato niti nima smisla o detajlih. Razen mogoče to, da je gondola obratovala, Gilberti je bil odprt in da smo imeli ves pršič zase. Hvala vsem, ki ste ostali doma. :))))[...]

Bojan Ambrožič (blog) - Prestreljniško okno

Še vedno naše hribe zelo pesti pomanjkanje snega. Ena redkih gora, kjer se trenutno da turno smučati je Kanin. S turo smo začeli na prelazu Sella Nevea (1190 m). Vendar, ker ni bilo snega do doline, smo se z kabinsko žičnico (8 €) zapeljali do koče Gilberti (1850 m). Potem pa smo na smučeh nadaljeva[...]

Primož Blaha - blog - Ojstrnik 8.12.2018

Še ena lepo izkoriščena sobota ob pravem času na pravem mestu. S Slavi in Džanijem smo se iz še deževne Ljubljane zapeljali na zahod, kjer se je točno po načrtu ob 10h zjasnilo. Šele med vožnjo smo se odločili za Ojstrnik, jaz na tem vrhu začuda sploh še nisem bil (a gotovo še kdaj bom!). … Na[...]

Snezak.si - razmere - ko zataji tehnika nekaj sto korakov pred ciljem

Včeraj z Markom in Milojko proti Kaninu. Zgornje parkirišče kot v mestu duhov, alpincev nikjer, par turašev pogleduje v smeri Gilbertija in išče zasneženo traso, kjer bo potrebno čimmanj nositi....midva izbereva desni krak in po petih minutah sva na umetnem še neurejenem snegu. Tako bo očitno še kaj[...]

Bogomir Dolenc - Vera

Vera je vse. Vera vase. Svojo zgodbo in svoje zmage gradim na viziji, v zamisli, ki jo nato zrealiziram in zapeljem do konca. Vse to pa temelji na močni vizualizaciji, motivaciji in veri – veri v tisto, kar vidim nekje, nekoč kot končni cilj. Pogledujem nazaj. Vzel sem si čas za utrnitev misli[...]

Turni klub Gora - Zvoh (Tomaž_Pibernik, 05.12.2018)

Pri zgornji postaji sem zarezal v sneg ( in meglo ), izven smučišča je kar se snega tiče praktično golo. Z Razorja sem na smučeh nadaljeval proti Zvohu, a le do mesta, kjer se začne tlakovani del ceste. Višje razen 50 metrske "flike" ni omembe vredno snega. Po smučišču je šlo prav fletno, [...]

Ljudje Gore - Tečaj za oskrbnike planinskih koč

Ljubljana 7. decembra 1938Tečaj za oskrbnike gorenjskih planinskih postojank je priredilo Slovensko planinsko društvo v »Zlatorogu« ob Bohinjskem Jezeru v soboto in nedeljo 3. in 4. t. m. Oskrbniki iz gorenjskih krajev niso imeli doslej prilike za vpogled v pravilno ravnanje pri postrežbi,[...]