Osebne spletne strani in blogi
Vse osebne spletne strani

Gore Ljudje - Norveške vesine influencerjev

Naš cilj so bile Linške Alpe - Lyngen Alps, igrišče freeriderjev (Schirmer, Navaro, Kopa...), ki redno objavljajo nepredstavljive linije. Bazni tabor smo imeli v Storsteinnes, od tam pa z avtom ...[...]

Gore Ljudje - Patagonija 2024

Cmok v grlu V Chalten sva prišla v soboto popoldne (20. januar 2024), na konec vremenskega okna. Z željo, da izkoristiva preostanek dobrega vremena, sva se v nedeljo zjutraj odpravila do ...[...]

Gore Ljudje - Zimski tabor KA: Grohot 2024

Program tabora je bil dobro zastavljen. Šli smo skozi manevre zimskega alpinizma, imeli čas vse povaditi, se naučili še marsikatero podrobnost in izpopolnili svoje znanje. Inštruktorji so bili ...[...]

Gore Ljudje - Ledni tabor NAŠ

Kljub ne najbolj obetavni vremenski napovedi se nas je pet “tečajnikov” nadaljevalne alpinistične šole, dva inštruktorja in ena pridružena članica v četrtek 22. 2. odpravilo na pot proti Južni ...[...]

Gore Ljudje - Bilten - 29.03.2024

Vremenska napoved Napoved za Slovenijo Danes bo delno jasno z zmerno oblačnostjo, več je bo na zahodu, tam lahko predvsem v hribovitih krajih pade tudi kakšna kaplja dežja. Jugozahodni ...[...]

Gore Ljudje - Izredne razmere zaradi lavin

Trenutno je v Almatinski oblasti objavljeno največja stopnja opozorila o nevarnosti.  V obdobju od 27. do 29. marca bo po podatkih Kazgidrometa v zvezi z otoplitvijo nastalo nevzdržno stanje ...[...]

Gore Ljudje - Naznanilo suma storitve kaznivih dejanj

Alpe Adria Green , mednarodno društvo za varstvo okolja in narave, ki deluje v javnem interesu na področju okolja in narave je na Policijsko postaja Kamnik 26.03.2024 podal kazenjsko ovadbo zoper ...[...]

Gore Ljudje - Prvi ženski snowboard BASE

Če temu ni tako, pa sporočite, pišejo pri Atair , ...   Alenka Mali : Obstajata dve vrsti strahu. Strah, ki te ohranja pri življenju, in strah pred neznanim. Pravo mojstrstvo ...[...]

Gore Ljudje - Beležnice samote

Jaeger se je rodil v Boulogne-Billancourtu v Franciji kot sin fotografinje Janine Niépce. Opravil je več kot 100 solo vzponov v masivu Mont Blanca, vključno z več kot ducat prvenstvenimi vzponi. ...[...]

Gore Ljudje - Vzpon na Everest - 11

Pred odhodom so mi zatrjevali, da je nadvse važno, da se privadimo kisikovim maskam že v nižini in vztrajali so pri tem, da jih nosimo že med pohodom, kajti le tako jim bomo popolnoma zaupali. Drugi ...[...]

Gore Ljudje - Ja uhka ...*

Jesen se je kar lepo razvlekla v zimo, zato sem kar dolgo tudi letos poganjal dvoobročnega prijatelja vsepovsod in odkrival skrite kotičke prelepe Jelovice, sem ter tja sem srečal tudi kakšnega ...[...]

Gore Ljudje - Bolje pozno, kot nikoli ...

Vasja Povše : V želji, da se turnosmučarske dogodivščine žačno že zgodaj v soboto, smo se na Koči pod Bogatinom dobili že v petek zvečer. Po neprespani noči, ki je bila plod trdega dela ...[...]

Gore Ljudje - Bilten - 28.03.2024

Vremenska napoved Napoved za Slovenijo Danes bo pretežno oblačno, nekaj sonca bo sprva v vzhodni Sloveniji. Zjutraj bo ponekod občasno deževalo. Sredi dneva se bodo padavine okrepile in od ...[...]

Snezak.si - razmere - Težko je lepše za včeraj še pika na i

Naslov je Urban zasledil na snežaku in mi v nedeljo sporočil sporočil, da dodava še piko na i. Zgodnji štart je temu zimskemu dnevu dodal to, da na celi turi ni bilo ene negativne stvari. Nedeljsko popoldanska snežna ploha je zagotovila par cm. suhega snega, ki je zabrisal stare sledi.S Kanjavca sva[...]