Vsi alpinistični odseki

PK Novo mesto - Plezanje v Črnem Kalu

V nedeljo, 21.10.2018 ob 9:00, se dobimo na parkirišču A plezališča Črni Kal.Link na vodniček in spisek smeri na plezanje.net.[...]

AO Jesenice - Zimske sanje

…pa ne v ali o snegu, pač pa še vedno v topli apnenčasti steni. Včeraj sem ponovno obiskal južno steno V. Koritnika nad Mokrinjami. Tokrat sva plezala z Mašo smer Wintertraum (6b). Opemljena je za športno plezanje, dostop in sestop … Beri naprej →[...]

Šaleški AO - Delovna akcija Okrešelj in kostanjev piknik

Vabljeni v soboto 20.10.2018 zjutraj na delovno akcijo na ŠAO koči na Okrešlju, planirana je postavitev/vkop rezervoarja za vodo in spravilo drv okoli koče. Po koncu akcije je planiran kostanjev piknik in druženje na koči. Vabljeni in upam da se vidimo v… Preberi več →[...]

AO Nova Gorica - Igličeva smer, Mala Rinka (V+/IV, 350m), 13. 10. 2018

Po seriji meglenih in deževnih vikendov, nas je proletarce vreme končno uslišalo in nam poklonilo dva dni z obilico sonca in topline. Kot je že v navadi, je tudi letos, po pričevanju medijev, prišlo do redkega a povsem normalnega pojava imenovanega indijansko poletje, ki zagretim alpinistom omogoča [...]

AO Litija - Skupna tura na Primorsko

Za vikend smo bili v okviru skupne ture na Primorskem. V soboto se nas je sest podalo v juzno steno Novega vrha, kjer smo bolj ali manj v treh navezah splezali Melitino smer in Varianto Cufer-Fon. Zvecer so nekateri odsli domov, sterje pa smo spoznavali nocno zivljenje Tmincev. V postle smo bol[...]

AO Jesenice - Poskokov striptiz in še več

Planski tabor v Omišu in GDK 2018 so nam vremenarji zakuhali z neljubo napovedjo, s katero so se zavarovali, da iskalci nekoristnega sveta ne bi silili v omiške in biokovske stene ali še slabše, da ne bi po njih pogledovali … Beri naprej →[...]

AO Jesenice - Courmayeur

V petek 12.10. smo se v zgodnjih jutranjih urah zbrali združena ekipa DGRS Jesenice, AO Jesenice in AO Radovljica (Matevž, Jao, Žiga, Miha, Matija, Matic, Urban, Mare) in krenili proti Courmayerju. Vožnja do tam kot vsaka vožnja – vleče se, … Beri naprej →[...]

AK Slovenska Bistrica - Alpinistična šola 2018/2019

Alpinistična šola - šola plezanja in preživetja v gorah Alpinistični Klub Impol Slovenska Bistrica vabi na Alpinistično šolo, ki se prične 25.10.2018, ob 19. uri v klubskih prostorih (sejna soba zavoda za šport - 1. nadstropje, stara telovadnica), Partizanska[...]

Alphut - Alpinistična šola 2018/2019

Alpinistična šola - šola plezanja in preživetja v gorah Alpinistični Klub Impol Slovenska Bistrica vabi na Alpinistično šolo, ki se prične 25.10.2018, ob 19. uri v klubskih prostorih (sejna soba zavoda za šport - 1. nadstropje, stara telovadnica), Partiza[...]

Turna Rit - Špik nad Policami v drugo

Lepi nedeljski vremenski napovedi in vabilu poznavalca doline Dunje Jakana se nismo mogli upreti. Še enkrat smo jo mahnili na Montaž. Gor po Via Dunji, dol po Amaliji ter preko Rudnega vrha nazaj na izhodišče. Jaka, Kavščak, Franc in Iki[...]

FreeApproved - Grebenčkanje okoli Krna

Lep jesenski vikend sem preživel v pohajanju po visokih grebenih v Krnovi skupini. Ker je do tja dolga vožnja, se splača obiskati še druge, manj znane in nič manj zanimive vrhove poleg Krna.Izhodišče v Lepeni pri mostu čez Lepenjico in mimo kmetij po delno zaraščeni mulatjeri daleč navzgor skozi goz[...]

Alphut - Brana čez greben Kaptana

V soboto zjutraj smo se Ivek Šturm, Aljoša Pavlič, Rok Pečolar in jaz odpravili proti Kamniško-Savinjskim Alpam. [...]

AO Tržič - Dvojina

Glede na obljubljen lep vikend je bilo v planu, ki je nastajal sredi tedna, tiha želja splezati dve smeri v enem dnevu. Soplezalka je omenila okvirno dve smeri v Logarski Dolini, zato je bil sam štart na koncu ceste v Logarski ob 5h zjutraj. Že sam pristop ob soju čelke do vznožja Turske Gore je na[...]

AO Kranj - MMP 41

V soboto, na 13. oktobra dan, leta 2018 smo z novo generacijo Alpinistične šole opravili uvodno, kondicijsko in tehnično zahtevnejšo turo. Naročeno vreme je bilo dostavljeno, podlaga brez snega, zato smo napadli temačne martuljške strmine. Cilj je bila Mala Martuljška Ponca (MMP). Ob 6:44 smo krenil[...]

AK Slovenska Bistrica - 3. tekma Državnega prvenstva v balvanih

Pretekli konec tedna, 13. in 14. oktobra 2018, so se v Kamniku na 3. tekmi Državnega prvenstva v balvanskem plezanju, pomerile mlade plezalke in plezalci. Na zanimivi in napeti tekmi, ki jo je organiziral Plezalni klub Kamnik, je nastopilo 5 predstavnikov našega kluba. V soboto sta se z balv[...]

AO Kranj - Jugozahodni (m)raz

V nedeljo smo se s Sebastjanom in Ajdo željni plezanja odpravili proti Mangartu. Po Sebatovem predlogu smo si izbrali smer JZ raz (400m IV). Smer postreže z lepo plezarijo in kompaktno skalo, tako da je bilo res uživaško. Plezanje nam je oteževal le veter in pomanjkanje sončnih žarkov, saj so nas  l[...]

Alphut - 3. tekma Državnega prvenstva v balvanih

Alphut - Obvestilo o zasedenosti Športne dvorane Bistrica

Obveščamo vas, da je v četrtek, 18. 10. 2018, ob 18.0 uri v Športni dvorani Bistrica košarkarska tekma U-17. Vadba je možna do omenjene ure. Na balvanu vadba poteka nemoteno. Prav tako vas obveščam, da je v soboto, 20. 10. 2018,  od 9.00 v Športni dvorani te[...]