Vsi alpinistični odseki

AO Litija - Triglav

Vremenska napoved za petek, 7. decembra, je bila obetajoča. Tudi za gorski svet Julijcev, kjer naj bi se zgodaj dopoldne delno zjasnilo, dolina pa bi tako ali tako obdržala svojo standardno megleno kapo nad seboj in ni bilo razloga, da ob 6. uri zjutraj z Vidom nebi krenila iz Krme na Triglav.S park[...]

AO Tržič - Na sončni strani plezanja

Živiš lahko na dva načina. Lahko se pretvarjaš, kot da ni nič čudežno. Lahko pa imaš vsak dan za čudež. So stvari, ki s časom postanejo tradicija. Tudi decemberska plezanja "ta starih" mačkov so postala tradicija. Dan na soncu, topla skala in cel kup dobre volje, kakšna sočna misel o preteklosti. [...]

AO Kranj - Izpiti športni plezalci 1 – 2019

Komisija za športno plezanje razpisuje izpite za pridobitev naziva Športni plezalec 1. Izpiti bodo potekali v soboto, 12. januarja in v nedeljo, 13. januarja 2019 v Kranju (Dvorana Zlato polje). Popravna izpita bosta potekala v nedeljo, 3. februarja in v nedeljo, 17. februarja 2019. Po omenjenih izp[...]

AK Ravne - Sončen dan

Lep sončen dan sva z Gregom izkoristila za plezanje v veliki steni Ospa. Preplezala sva Internacinalo in Netopirja.[...]

AO Jesenice - Šplevta in Bivak II

Danes zjutraj, ob ne prav zgodnji uri smo se odpravili do Bivaka II. Turo smo popestrili z dostopom na Šplevto čez Brinje. Snega do gozdne meje ni bilo veliko, višje pa je bilo zaznati občasna udiranja do sredine stegen in … Beri naprej →[...]

AO Tržič - Pregled sezone 2018

V četrtek, 13.12.2018 ob 18. uri, bo tradicionalna predstavitev sezone v RIS Dolina. Poslušali in ogledali si bomo naslednje zgodbe: Irena Mrak bo predstavila odpravo v Karakorum, Pakistan Milan Meglič se je potikal v gorovju Altaj, Sibirija  David Rogel bo strnil vtise o alpinističnem smučanj[...]

AK Ravne - Mammutovi zimski čevlji naprodaj

Tele čevlje sem si nabavila za ledno plezanje, a so mi premajhni. So št. 40, moški model, seveda primerni tudi za ženske. Res so odlični (jasno da bom nabavila večje), zato jih vsekakor priporočam, če kdo išče kaj takega. Cena 300 evrov (sicer so 399) Vse informacije so tukaj: https://eu.mammut.com/[...]

AO Železničar - Družabni večer: Silvo Karo, 40 let Alpinist

V sredo, 12. decembra, se nam bo ob 20.15 na družabnem večeru pridružil eden izmed največjih slovenskih alpinistov, Silvo Karo. V predavanju 40 let Alpinist boste spoznali njegovo bogato kariero, ki so jo zagotovo najbolj zaznamovale velike stene Fitz Roya, Cerro Torreja, Torre Eggerja in Bhagirathi[...]

AK Ravne - Korajžno ljubim in berem gore

Na tale dogodek vas pa vabim tudi jaz. Ker bom zraven in ker vem, da bo fajn. Tudi zato, ker vem, da je razstava odlična. Slovenski planinski muzej 7. decembra še mogočneje odpira krila v gorski svet! Ob 17. uri vabljeni na voden ogled razstave Korajža je ženskega spola ter ob 18. uri na odprtje [&#[...]

PK Martinček - 2. Martinčkov večer – Franc Aco Pepevnik

Franc Pepevnik Aco (vrhunski alpinist, gorski reševalec,vodnik, plezalec …) »Z alpinizmom sem se prvič srečal kot 16-letnik. Prvi poizkusi niso bili podobni ničemur. Strah, nerodnost, neodločnost, vznemirjenost… Ti občutki in želja, da bi jih premagal, so mi dajali zagon in mi postavljali vpra[...]