Vsi alpinistični odseki

AK Črna - Tretja klubska plezalna tekma

Včeraj je v našem kraju Občina Črna Na Koroškem potekalo tekmovanje v plezanju za otroke, ki se je končalo s prijetnim druženjem. 35 mladih plezalcev se je pomerilo v težavnostnem plezanju. Tekmovanje je prineslo veliko vzhičenja in odličnih dosežkov. Iskrene čestitke vsem udeležencem! Po napetih te[...]

AO Jesenice - VELIKONOČNA PAKLENICA 2024

Pa je bila res velikonočna. Sicer brez pirhov, pa vendar polna presenečenj, preizkušenj, veselja in razodetij. Zame in za Urbana se je začela že v sredo popoldan. Polna idej in elana sva se podala na dežno cesto, prepričana, da naju zjutraj čaka veličastna stena Tulovih Gred. Od tega seveda ni bilo [...]

AO Kranj - Uvertura v skalo – Bela peč in Staničev vrh

Po zaključenih zimskih izpitih je napočil čas, da se začnemo uvajati v skalo za poletje, predvsem pa za Korziko, ker baje se ne da vsega dobit v plastiki. Takoj po izpitih smo še frikal v Dovju, za naslednji dan, 7. 4. 2024 pa sta me Maruša Hrobat in Jernej Marčun povabila, da zlezemo kaj daljšega [[...]

Šaleški AO - Haute Route

Visoka pot (Haute Route), ena najbolj znamenitih večdnevnih turnih prečenj, ki povezuje dve največji alpinistično smučarski središči v Evropi, Chamonix in Zermatt, tudi sveti gral turnih smučarjev, je potrdila svoj sloves. Pretekli teden smo izvedli 6 dnevno prečenje, vreme nam… Preberi več &#[...]

PD Ljubljana Matica - Občni zbor bo 24. aprila v Mostecu

REDNI LETNI OBČNI ZBOR PLANINSKEGA DRUŠTVA LJUBLJANA-MATICA BO V SREDO, 24. APRILA 2024 OB 17. URI v Mostecu v Ljubljani Zbor bo na prireditvenem prostoru pod streho, poleg okrepčevalnice Rekreacijskega društva Mostec, Matjanova pot 23. DNEVNI RED: Otvoritev občnega zbora Volitve organov občnega zbo[...]

AK Slovenj Gradec - Bolgarija – Turno smučanje

Zadnji teden v marcu (24.3.-30.3.2024) sem pod vodstvom Tomaža Jakofčiča (IFMGA gorski vodnik) turno smučal v Bolgariji. Smučanje je potekalo v pogorjih Rila in Pirin. 1.danV nedeljo (24.3.) zgodaj zjutraj...[...]

Šaleški AO - TURNA SMUKA NA VIŠEVNIK, Alpinistična šola

Namesto tradicionalnega barvanja pirhov, smo se na pred-velikonočno soboto z alpinistično šolo odpravili na turno smuko na drugi konec Slovenije . Dobili ob 5h zjutraj na parkirišču pred Lidlom. Pot nas je vodila preko Ljubljane, Bleda in vasic Spodnje in… Preberi več →[...]

Alphut - Predavanje Luke Kranjca v Plezalnem centru Slovenska Bistrica

Pozdravljeni,   Pridružite se nam na edinstvenem predavanju vrhunskega alpinista Luka Krajnca, ki bo z nami delil svoje pustolovščine. Luka bo govoril o svoji odpravi v skrivnostni Tibet in o prvem prostem vzponu v smeri Spomin v Paklenici.   Kdaj? Četrtek, 11. aprila o[...]

AO Radovljica - Spomladansko smučanje

Čeprav je večina zimsko opremo postavila v kot in jo zamenjala s plezalkami, mi še vedno vztrajamo. Skupaj s Tinom (AO Jesenice) in Ožbejem smo v zadnjih dveh tednih izkoristili dobre razmere za Akom in na Kredarici. S Tinom sva se odločila, da greva pogledat za Ak, če so res tolk dobre razmere, ker[...]

PD Ljubljana Matica - Zapisnik seje UO (marec 2024)

Zapisnik 4. seje upravnega odbora Planinskega društva Ljubljana-Matica izvoljenega za obdobje april 2023-april 2025 z dne 27. 03. 2024 ob 18. uri Prisotni: Tomaž Willenpart, Aleš Jenko, Boris Bokavšek, Davor Rozman, Tomaž Žepič, Jože Drab, Bojan Oblak, Jure Pečak, Gašper Pintar Predstavnik NO: Drago[...]