Vsi alpinistični odseki

PK Idrija - Velikonočna Paklenica

Kar lepo število članov PK Idrija se je odločilo, da bodo letošnje velikonočne praznike preživeli plezalsko. Če rečem 20, se[...]

FreeApproved - Triglav (Slovenska + Mullerjev kamin)

Pomlad trka na vrata in večina plezalnih kolegov že frika. A v gorah je še nekaj zime, obetalo se je čudovito vreme, Slovenska smer pa naj bi bila v celoti narejena. Malo sem pisal naokoli in na koncu le našel Matica (AO Kranj), ki je podobnih misli kot jaz: ''Dokler je sneg, lahko frikanje počaka!'[...]

FreeApproved - Skoraj Triglav

Po nekaj zaporednih delovnih vikendih so prazniki končno prinesli priliko za pobeg v hribe. V soboto in nedeljo ni šlo, za ponedeljek popoldne pa je že bilo napovedano poslabšanje, zato se z Baro odločiva da greva ponoči na Triglav počakat sončni vzhod.Precej bolj kot ponavadi je bila zanimiva že po[...]

AO Jesenice - Praznično plezanje v Begunjski Vrtači

Na velikonočni ponedeljek,je bilo napovedano še lepo vreme, zato sva se s Ksenijo odpravila na Ljubelj. Po nedeljskem plezanju na Urbasovi skali s Petrom, Juretom in Dorotejo sem se odločil, da bo smer Janc – Mali primerna za oba. Tako … Beri naprej →[...]

AO Jesenice - Velikonočni Grazer

Z Alenko Lužnik (AO Kozjek Maribor) sva se za tri dni odpravili čez mejo v Grazer Bergland. V soboto zjutraj sva odšli od doma, tako da je bil prvi dan namenjen ogrevanju. Plezali sva Elfengarten V- / IV, 220 m, … Beri naprej →[...]

AO Tržič - Velikonočna Monte Rosa

Nekaj utrinkov z dvodnevnega smučarskega potepanja po Monte Rosi oz. 4 X 4000m. V soboto, 20.4.2019, smo se trije  povzpeli na Piramide Vincent (4215m) in odsmučali nazaj do koče Gnifetti. Dostop nam je močno olajšal transport z gondolo do Punta Indren (3275m). Na velikonočno nedeljo smo se skupaj [...]

AK Ravne - Javorniški bulder 23.4

Danes 23.4.2019 bo mala plezalna stena zaradi treninga tekmovalne skupine  zasedena od 16:00 do 18:00. Hvala za razumevanje.[...]

Šaleški AO - Razglasili najboljše velenjske športnike 2018

v Domu kulture Velenje je bila 15.4.2019 prireditev Športnik leta 2018, na kateri smo podelili priznanja v lanskem letu najuspešnejšim športnicam in športnikom iz naše občine. Najboljši športnik invalid za leto 2018 je strelec Franček Gorazd Tiršek, najboljša športnica invalidka leta… Preberi [...]

AK Ravne - Alpinistična šola, PP, 2. del

V četrtek, 25. 4. 2019, bomo imeli ob 18. uri na mali plezalni steni na Javorniku drugi del tečaja prve pomoči. To pomeni, da bo soba za ogrevanje zasedena in da ste vabljeni vsi (za tečajnike je tečaj obvezen), ki želite osvežiti svoje znanje. Tečaj bo vodil Andraž Miklavžina, dr. med., GRS Koroška[...]

AK Ravne - Prvomajski Buzet

Po podaljšanem velikonočnem vikendu smo z mislimi že pri naslednjem dopustu. Tokrat bomo raziskovali istrska plezališča v okolici Buzeta – Kompanj, Buzetski kanjon, Sopot, Nugla in še in še. Prenočevali bomo v kampu Razpadalica nad Buzetom. https://www.tz-buzet.hr/hr/smjestaj/301/view/54-Campi[...]

AK Ravne - Kamniška v Koglu

Zadnji sončni praznični dan sva se z Ježem podala še v J steno Kogla. Cilj sva si izbrala kar iz Miheličevih Slovenskih sten. Če je Kamniško smer, ki poteka v najvišjem delu stene v vpadnici vrha on umestil v svoj izbor in zapisal, da je pred generacijo plezalcev današnjega športnega rodu veljala za[...]

Turna Rit - Schrankogel

Najvišji in najdaljši nad kočo Franz Seen. Fajn smo se naspali in se podali proti Schrankoglu. Do pod njegovega vznožja  je bilo potrebo zlesti čez škrbino Wildgrat in na drugi strani precej navzdol. Na vrh smo se podali po SV flanki, čez katero smo tudi smučali. Smučarija je bila fajn, od lepi[...]

Turna Rit - Östliche Seespitze

Prvič v Stubajskih Alpah. Štartali smo še po temi, na izhodišču v Seducku in po 2,5h odvrgli odvečno robo v koči Franz Seen, kjer smo pred tednom dni komaj še dobili rezervacijo za 2 nočitvi na velikonočni vikend. Za prvi dan smo izbrali najkrajšega od treh največjih nad kočo, kjer naj bi imeli po b[...]

Turna Rit - Ruderhofspitze

Na vrh čez S flanko  namesto klasike- čez dolg JZ greben. Zadnji dan smo šli pa na najbolj obiskan vrh nad kočo Franz Seen, ki je bila vse dni našega obiska polno zasedena (170 ležišč). V S flanki nas je pričakal spet fajn celc za smuko, na sončnih legah pa puter. Tudi zadnji dan se …[...]

AO Litija - Komna - Lanževica in Mahavšček, 18. in 19. april 2019

Letošnja zima nam z količino snega v domačih hribih ni ravno naklonjena, a vseeno je bil skrajni čas, da smo vjuganje pri "štrudl" sosedih zamenjali z užitkarjenjem doma. Za ta namen smo si izbrali Komno, ko bomo tam, pa se bomo sprotno odločali o smeri, saj je možnosti za cilj turnega smuka v izobi[...]

FreeApproved - Prevčeva smer v Stenarju

Na Rokovo prigovarjanje, da bi še vsaj nekaj zimskega pospravili v žep, sem se nenaspan in utrujen od dela vendarle odločil, da je morda vredno poskusiti. Prevčeva smer naj bi bila lahka, le dostop je precej dolg. Ob petih sva v soboto štartala iz Ljubljane in ob šestih pričela s hojo z razmeroma ze[...]