Vsi alpinistični odseki

Šaleški AO - Severozahodni raz v Vežici

Z Domnu hitro dorečema, da bi se odpravila nekaj splezati. Glede na same hvale, se podama v Vežico v severozahodni raz. Sama smer ponudi zelo lepo plezarijo ter kakovostno skalo. Predvsem je lepo na klinana in tudi stanti so vsi… Preberi več →[...]

PK Idrija - Javoršček

Smer Wca z Bca ocena 5b+ 100m Smer Črna ovca ocena 5c 110m To pot sem prvic bil na preizkusnji,[...]

PD Ljubljana Matica - Planinski vestnik julij – avgust 2024

Tema dvojne poletne številke je Velika himalajska pot - ki sta jo mojstrsko ubesedila in s fotografijami začinila zakonca in naša vrhunska alpinista svetovnega kova Marija in Andrej Štremfelj. Pred tem sta Veliko himalajsko pot, dolgo kar 1700 kilometrov, lansko jesen tudi prehodila. Intervju je tok[...]

PD Ljubljana Matica - Zapora poti Suhadolnik – Kokrsko sedlo

SI: V skladu s 16. členom Zakona o planinskih poteh (Uradni list RS, št. 61/2007) Planinska zveza Slovenije, CZ Preddvor in Planinsko društvo Kranj obveščajo, da bo do nadaljnjega ZAPRT pristop iz doline Kokre: Suhadolnik – Cojzova koča na Kokrskem sedlu in Suhadolnik – Kokrska Kočna zaradi obsežneg[...]

AK Črna - Mastn grif 17.8.2024

TEKMOVALNI PRAVILNIK ZA TEKMO V BALVANSKEM PLEZANJU MASTN GRIF A)                                       &[...]

AK Ravne - Demontaža nove plezalne stene

V dveh delovnih akcijah smo razstavili in prepeljali novo plezalno steno iz DTKja na OŠ Koroški jeklarji. Prvo delovno akcijo z demontažo so začeli: Fižola, Grega in Leon. Na drugi delovni akciji z demontažo in prevozom nas je sodelovalo večje število močnih rok: Fižola, Grega, Leon, Uroš, g. Špiler[...]

AO Kranj - Debela peč

Prejšnji torek (16. 7.) smo z Nino in Urbanom splezali smer Jesih – Potočnik (IV/III, 600m). Zaradi severne lege stene in stabilne napovedi se nam zjutraj ni prav nič mudilo in smo se lahko fajn naspali; pa še med tednom smo bili in se nismo preveč bali za kakšne naveze pred nami. Slednje se j[...]

AO Kranj - Bog te ma na topiča: Bučer-Kristan

Padla je ideja, da gremo z Marušo in Nejcom naredit turo v Martuljško samotno divjino in sicer Bučer-Kristan (IV-, 400m). Zgleda, da bolj ko Maruši razlagam o svoji inferiorni kondiciji, daljše dostope išče. A nič ne de, Martuljški konci so mi pri srcu in z veseljem zgodaj zjutraj zašvicamo do treh [...]

AO Nova Gorica -  »Popravc« v Via Weiss (IV/III, 350 m)

21.7. je bil dan za popravni izpit oziroma za ponovni poskus plezanja v smeri Via Weiss v Beljaškem stolpu. Z Rokom M. in Kim smo se je lotili že v mesecu maju, pa nas je v drugem raztežaju ujela nevihta  in smo bili primorani obrniti. Tokrat je bil z nami … Nadaljuj z branjem [...]

AO Kranj - Brana – Zgornji steber z Šijo Brane

Priprave so se začele med tednom z iskanjem alpinista za vodstvo, Miha je bil na srečo prost , Ruben pa je bil tudi za in tako se je planiranje začelo. Glede na vreme zadnjih 14 dni nisem imel veliko upanja za plezanje v Kamniških, 2 tedna prej smo z prijatelji pohod na Brano opustili zaradi […[...]

PK Idrija - Veliki Skedenj

Smer ZSZ VI-,A1,V+,240m,prosto VI+ . V nedeljo, 21.7. 2024 sva se odpravila Aljana Kavcic in moja malenkost na izlet v[...]

Šaleški AO - PRVA SMER V HRIBIH

Sobota popoldan. Vozim se domov z letališča. V nedeljo ne bom delal nič, opral perilo in prihajal k sebi. Dobim sporočilo: – Klemen, si jutri za plezanje v Raduhi? Lp, Tanja. – Ja. Absolutno! – Pride še Patricija. To bo… Preberi več →[...]

Šaleški AO - Plezanje nad Okrešljem

Načrtovani hribovski plani za vikend, so se hipoma spremenili, ko me je poklical Jure z idejo, da se bo za vikend plezalo. Z Vidom in Žanom smo se v soboto zjutraj odpravili skupaj proti Logarski dolini, med potjo smo spotoma… Preberi več →[...]

AO Kranj - Tabor Centralne Alpe: Namesto Švice – Francija!

Letošnji tabor v Centralnih Alpah smo imeli namen izpeljati v Švici, nad dolino Val Bregaglia. Toda bolj, ko se je bližal datum odhoda, bolj deževna je bila napoved, podobno kot z vremenom pa so začele kapljati tudi odjave. Nazadnje so udeležbo stornirali še Urša, Hana, Nejc in Katarina, tako da smo[...]

Šaleški AO - Kilar-Levstek

Nekaj dni pred turo v službi dobim sms, na ekranu piše »Bisti«. Pregledam dodelano sporočilo z opisi in skicami. Ko prebiram prejšnje objave, imam kar nekaj pomislekov ali bom sposoben za tako celodnevno turo, ampak življenje je treba zajeti z… Preberi več →[...]

PD Ljubljana Matica - FB profil – vodniški odsek

Zaživel je FB vodniškega odseka! Dobrodošli na profilu Vodniškega odseka planinskega društva Ljubljana Matica! Z vami bomo delili vsa aktualna dogajanja, prihajajoče ture in utrinke preteklih izletov. Vabimo vas, da se nam pridružite pri raziskovanju in odkrivanju gorskih lepot! Gorniški pozdrav do [...]

PD Ljubljana Matica - Tominškova pot zaprta od 25. 7. do 28. 7. 2024

Med 25. 7. 2024 in 28. 7. 2024 bo ZAPRT odsek zelo zahtevane planinske poti "Spomenik (1009 m)– Kozja dolina – Begunjski studenec (2080 m)" -> Tominškova pot. Na planinski poti se bodo izvajala nujna večja vzdrževalna dela. Planince prosimo, da dosledno upoštevajo zaporo planinske poti in se nanj[...]

Šaleški AO - Skrito veselje – Brana

Hobi zahtevne smeri so običajno zelo starega datuma, imenujemo jih klasične, po logičnih prehodih… Smer skrito veselje je prvič plezana okroglo leto nazaj, junija 2023. Z Janom sva zadevo preverila. Skala, kot sosednje smeri v Brani. Drži, kjer mora, sicer… Preberi več →[...]