Vsi alpinistični odseki

AK Črna - 61. Spust izpod Raduhe

Gorska reševalna služba Koroške in Alpinistični klub Črna na Koroškem  prirejata 61. Tradicionalni spust izpod Raduhe V nedeljo 17.3.2024 ob 10. uri v Grohotu pod Raduho. Vabljeni alpinisti, gorski reševalci, turni smučarji, planinci in vsi ljubitelji gora. POTEK TEKMOVANJA: PROGA 1 »srednji ča[...]

PD Ljubljana Matica - Predstavitev orhidej Bele krajine

Odsek za varstvo narave pri PD Ljubljana Matica vabi vse ljubitelje narave na predavanje Jerneja Kavška o orhidejah Bele krajine, ki bo v torek, 5.  marca 2024 ob 17. uri v prostorih PD Ljubljana-Matica v Ljubljani, Trdinova 8 (1.nadstropje). Ljubiteljski botanik Jernej Kavšek, agronom in magister e[...]

AO Kranj - 10 Dni prave zimske idile v Rjukanu

Naša avantura se je začela 9. februarja, ko se je naša ekipa, sestavljena iz petih Slovencev (Andraž Jereb iz AO Kranj, Marko Guna, Neža Mulej in Maja Modic iz AO Rašica in Gregor Šegel iz AO LJ Matica) in petih hrvaških plezalcev, odpravila v dolino Rjukan, ki leži zahodno od Osla, glavnega mesta N[...]

AO Kranj - Prvomajska skupna tura 2024 – Korzika

Kot veleva tradicija, se člani AO Kranj tudi letos odpravljamo na skupno turo za prvomajske praznike. Po nekaj letih se vračamo na Korziko. Predvidoma bomo obiskali 2 področji (opcij je več: Restonica, Bavella, Porto, …). Na kratek in zanimiv način so opcije (kratke, dolge, športne, trad) predstavlj[...]

AK Črna - UIAA lednoplezalni tabor v francoskem Guillestru

Trije člani našega kluba so se udeležili tabora v Franciji. Poročilo je objavljeno na spletni strani Planinske zveze Slovenije (klik). The post UIAA lednoplezalni tabor v francoskem Guillestru appeared first on Alpinistični klub Črna na Koroškem. [...]

AK Ravne - Na turno pred pedesetko

Ker… si je Ana zaželela s turnimi smučmi v hribe, ker je padel novi sneg, ker sem začela s počitnicami, ker je bil lep dan… Smo Ana, Grega, Šnola in jaz šli s turnimi smučmi raziskovat Svinščico.  Namesto običajnega pristopa smo izbrali ” na ovinku naravnost” pot proti Lading[...]

AK Ravne - Na turno pred petdesetko

Ker… si je Ana zaželela s turnimi smučmi v hribe, ker je padel novi sneg, ker sem začela s počitnicami, ker je bil lep dan… Smo Ana, Grega, Šnola in jaz šli s turnimi smučmi raziskovat Svinščico.  Namesto običajnega pristopa smo izbrali ” na ovinku naravnost” pot proti L[...]

AK Ravne - Rjukan, senčno norveško mesto

Senčna dolina, v kateri leži mesto Rjukan, je raj za ledne plezalce. Približno dvesto zaledenelih slapov različnih dolžin, širin, debeline in naklonine okoli mesta je dovolj, da tudi v času najbolj množičnega obiska ni treba čakati v vrsti, da zapičiš cepin v led. S Pavlom in Leonom sem se tja odpra[...]

PD Ljubljana Matica - Marčevsko srečanje mladinske skupine

Pozdravljeni, vabimo vas na marčevsko druženje na matici. Kot po navadi se bomo dobili v petek, 1. 3.2024, ob 19:30, v prostorih PD Ljubljana-matica na Trdinovi 8. Februar je bil precej poln različnih gorniških in planinskih aktivnosti (poleg tega pa tudi študijskih izzivov), tako da bomo pogledali [...]

AK Črna - Polna dvorana na 8. filmskem večeru E. M. Savellija

Dvorana Kulturnega doma v Črni na Koroškem je bila nabito polna. Ko pridemo po ogledu v galerijo, takoj pri vratih, se pozdraviva in objameva z Majo, ki je prinesla bisere od filmov: »Katarina, kako si? Žariš!« Pravim: »V redu sem, hvala. Ti?« Reče: »V redu.« In tudi žari! Seveda žarim, prečudoviti [...]

AK Ravne - Rjukan, senčna norveška dolina

Senčna dolina, v kateri leži mesto Rjukan, je raj za ledne plezalce. Približno dvesto zaledenelih slapov različnih dolžin, širin, debeline in naklonine okoli mesta je dovolj, da tudi v času najmnožičnejšega obiska ni treba čakati v vrsti, da zapičiš cepin v led. S Pavlom in Leonom sem se tja odpravi[...]

PK Idrija - Bolderdrama v Avstriji

Današnjo deževno skisano soboto, 24. 2. 2024, smo člani PKI in pridružen član AO Cerkno, izkoristili za obisk plezalnega centra[...]

Šaleški AO - Vabilo na predavanje

V četrtek 29.2.2024 ob 20. uri ste vsi člani odseka vabljeni na zanimivo potopisno predavanje o otočju Svalbard, ki ga je lansko leto obiskal Peter Jeromel . Vabljeni v čim večjem številu![...]

PD Ljubljana Matica - 7. marca 2024 se začenja alpinistična šola

Uvodno srečanje za vse interesente za novo celoletno alpinistično izobraževanje bo v četrtek, 7. marca 2024 ob 19.00 v društvenih prostorih na Trdinovi 8 v Ljubljani. Alpinistična šola je namenjena vsem, ki se želijo ukvarjati z alpinizmom in je prva stopnja alpinističnega izobraževanja. Obsega dva [...]

AO Kranj - Modec-Režek v Turski gori

V torek smo s Katarino in Lukom iskali razmere nad Okrešljem. Ažurnih informacij o smeri nismo imeli, zato smo bolj na blef zavili levo od Turskega žleba proti v stopu v smer. Ker se pravo grapo vidi šele na vstopu, so nam razmere ostale neznane čisto do konca. Ko pa smo v prvem raztežaju videli [&#[...]

AK Ravne - Državno prvenstvo in 2. tekma pokala SHS v lednem plezanju

2. marca 2024. Domžale. Najmanj 2,5 Korošca, od tega 2 iz AK Ravne. Vabljeni tako tekmovalci kot gledalci. Navada je železna srajca, kar pomeni, da tekma ne bo samo tekma, ampak predvsem doživetje, zabava, pridobivanje izkušenj, testiranje opreme, spoznavanje novih obrazov in objemanje ljudi, ki jih[...]

AK Črna - Uspešno opravljen izpit za športnega plezalca

Po uspešno zaključenem tečaju za pripravnika športnega plezanja, sta dve naši članici (Valerija Glavica ter Nika Mlinar) uspešno opravili izpit pri Komisiji za Športno Plezanje in s tem sta pridobili naziv športnega plezalca. Čestitke obema! Uspešno plezanje! The post Uspešno opravljen izpit za špor[...]