Planinski izlet na Slavnik

PD Tolmin in Društvo upokojencev občine Tolmin vabita v ponedeljek, 20.5., na planinski izlet na Slavnik, 1028m. Povzpeli se bomo s Skadalščine (500 m višinske razlike in spust v Podgorje) oz. preko planine Jagna (300 m višinske razlike in povratek na izhodišče). Za pot bomo potrebovali 3  oz. 4 ure [...]

Nepalski gorski vodnik

I.K. / STA / EPA / AI  Nepalski gorski vodnik iz plemena višinskih nosačev Šerp, Kami Rita Šerpa, se je še 29. povzpel na Mount Everest, najvišjo goro sveta. Štiriinpetdesetletnik je tako ... [...]

V kraljestvu Konja

Konj s svojo višino in razgledno teraso ponuja izjemen razgled na stičišču dveh regij, Osrednjeslovenske in Savinjske regije. Svet tu se nemalo prepolovi, saj se narava precej spremeni. Poleg Konja ... [...]

Nevarni spomladanski plazovi

Da spomladi ni potrebno preveč hiteti na visoke gore, ki jih ne poznamo preveč, ve vsak (?). A da je izkušnja najboljša šola, le šolnina je včasih malo draga, so izkusili na svoji koži planinci, ki ... [...]

Oberlecherspitze - 12.5.2024

Do tja sva se morala najprej sprehoditi čez jez, ki je tako velik, da sva za prečkanje porabila celih 10 minut. Na koncu po lojtrici dol in kratek čas po kopni poti rahlo navzdol. Ko se pot ... [...]

Meteora

Sedem dečkotov in dve deklici nas je letošnje res dolge prvomajske praznike preživelo med številnimi stolpi Meteore. 10 dni je minilo kot bi mignil, morda tudi zato, ker smo na ciljni destinaciji ... [...]

Tulove grede: Barbarina smer z varianto

Tam sva sicer plezala v petek (ogrevalni Flex & Rex) in soboto, ko smo skupaj z Blažem Bajičem (AAO) pojedli precej vročo Juho (tj. slaba metafora za dejanski detajl smeri, in sicer radiatorje, ki ... [...]

Odkrito veselje v Skritem veselju

Z Aljano hitro ugotoviva, da sva iz naše skupine lanskih tečajnikov prosta samo midva, zato že med tednom dorečeva, da se bova končno tudi midva navezala na isto vrv. Vedela sva, da bo cilj  ... [...]

19.05.2024 Izlet po Istri

Kolesarski odsek OPD Koper vabi vse ljubitelje rekreacijskega kolesarjenja na izlet po Istri v nedeljo 19.5.2024. Odhod ob 8. uri z vozili v Brezovico pri Gradinu. Od tu s kolesi v Pregaro, Reparec, Zrenj, Marušiče in čez Hrvoje nazaj na izhodišče. Prevoz koles bo zagotovljen. Izlet je srednje  zaht [...]

Oberlecherspitze, 12.5.2024

Pomlad je res lep letni čas: v zeleni dolini se vse prebuja in raste, v visokogorju pa vztrajne smučarje čakajo idealne razmere za še zadnje zavoje v sezoni. In ker so ta vikend odprli cesto do jeza Kölnbrein (1900 m), sva tudi z Zoranom izkoristila lagoden dostop do snega. Večina se je namenila pro [...]

Prestreljenik -V pobočje (Vital, 12.05.2024)

Pri nas prav veliko izbire ni več, zato sem ob pol osmih parkiral Na Žebeh. Parkirišče praktično prazno, nositi je treba dobrih 20 minut. Koča Gilberti je zaprta, snega okoli je pa še veliko. Proti vrhu je na levi strani narejena gaz od prdhodnikov. Čeprav so včeraj flanko zvozili in nekaj snega sp [...]

Moserspitze

Moserspitze je ime 3050 m visokega smučarskega predvrha Oberlecherspitze, ki pa na zemljevidih (večinoma?) ni označen. Pod jezom se sneg začne po petih minutah hoje (seveda je treba najprej prečkati jez), na smuči pa sva stopila nekaj kasneje. Smučala sva po smeri pristopa, torej po krnici Langkar p [...]

Z "nesmučljivega" vrha Peterecka

Tako mi je na vse pretege objasneval domačin, ko sem imel na vrhu smuči. Pristopil je po kopnem južnem grebenu in skorajda pregorel od vse vneme...Snega na izhodišču je vsako leto ob tem času manj. Letos ga je obupno malo in vzpon in smuka že sedaj preči kopni nekaj metrski del. Lani tak čas ga je b [...]

BOMBA Z GLAVNEGA VRHA

Super smucljiv sneg. Vrsni del malce juzen vendar super za vijuganje po strmini.Srednji del najbolsi lepo odpuscen srenec.spodnji zadnji del juzen rumeni saharski pesek po katerem se je tudi dalo lepo vijugati.Za vzpon na vrh sva uporabila stenge po zlebu direktno na vrh kar se je izkazalo za boljso [...]

Bavbav zaključek

Grossglockner je to pomlad nad Pasterze zelo lepo zalit; posebno Kleinglocknerkees (Viseči ledenik), tako lepo zalitega se ne spomniva, običajno namreč cesto kasneje odprejo. V soboto zjutraj je bil še povsem nedotaknjen, čez dan pa se mu je nabralo nekaj smučin. Sestop za 300 m do Pastirice, nočno [...]

Prostora za napredek ni več

Zjutraj cela kolobocija z odprtjem tunelov proti jezu Kölnbreinspeicher. Nekaj dni prej je bilo objavljeno da odpirajo "okrog osmih". Zvečer sem v koči Gmünderhütte zvedel, da sigurno ne bodo odprli pred deseto uro (že nekaj dni s helikopterjem pospravljajo les nad osrednjim delom doline), ker s spr [...]

Bilten - 13.05.2024

Vremenska napoved Napoved za Slovenijo Ponoči in zjutraj bo ponekod na zahodu začelo deževati. Najnižje jutranje temperature bodo od 9 do 15 °C. Danes bo večinoma oblačno. Nastajale ... [...]

Vili Guček:

Miha Habjan : Z nami V steni tokrat živa plezalna legenda, veliki, fenomenalni Vili Guček. Vili Guček se je leta 1978 kot 12 letni fantič pridružil domačemu Zasavskemu AO ravno v obdobju, ko sta ... [...]